Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 313224
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 2102643
Adresa: Deva, str.1 Decembrie nr. 30, Deva
Telefon: 0254 233363
Fax: 0254 232797
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE CURATENIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: prestari servicii curatenie la 4 imobile ale DGFP Hunedoara . 4000mp
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.09.2011 13:02
Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. Avram Iancu, bl. H3, secretariat, cod postal 330025, jud. Hunedoara DGFP Hunedoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva, sediul DGFP Hunedoara din str. Avram Iancu, bl. H3, sala de sedinta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 25, 080 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declar. eligibilitate; declar neincadrare la 181;Certif atest fiscala buget consolidat al stat;Cazier fiscal: Certif. particip. cu oferta independenta;Certificat inregistrare emis de ORC; Ceritf constatat emis de ORC; pers straine- docum edific. de inregistrare ca pers. juridica; informatii generala privind cifra afaceri; Bilant contabil la 31.12.2011; experienta similara;declaratii privind lista principalelor prestari de servicii din ultimul an;declaratie efectivul mediu anula al oamenilor si al cadrelor de conducere; declaratie pe proprie raspundere ca indeplineste cerintelesolicitate, garan. de part. 251 lei
din SEAP, Nota just., proced cerere oferta, val. depaseste 15000 eu pe an 2011- la documente
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer