Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 320816
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 320816/27.02.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: 0256403030, Fax: 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403151, fax: +40 256403153, REGISTRATURA, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, DANA SUBA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA, RECTORAT.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie: stergerea prafului, adunarea si evacuarea selectiva a deseurilor, aspirat/maturat si spalat holuri si cai de acces, aspirarea mochetei din birouri, curatarea si dezinfectarea grupurilor sanitare
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de: 5350 lei, se constituie prin: -virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, (OP vizat de banca/trezorerie, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 2781- (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile- Cazier judiciar al firmei- Certificat deatestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata- Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.- Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. 1. Certificat constatator emis de ORC, in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata, obiect autorizat de activitateCAEN 8121 ? Activitati generale de curatenie a cladirilor- Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Autorizatia de functionare pentru activitatile declarate in clasele CAEN, copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- in cazul in care operatorii economici au depus bilantul pentru anul 2011, pot prezenta in cadrul cerintei cifra de afaceri pentru acest an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, Recomandre din partea principalilor 3 clienti Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA INVITATIEI IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer