Achizitie publica - Servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 325118
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325118/25.04.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie : Maturat, spalat, dezinfectat, aspirat, sters praf, golire cosuri de gunoi, asigurare materiale consumabile la grupurile sanitare, spalat, curatat ferestre.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 10.000 lei ? Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. ? Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO76TREZ2165005XXX006882 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca, Beneficiar: Universitatea de Medicina si Farmacie ?Iuliu Hatieganu?, Cluj-Napoca) - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? Garantia trebuie sa fie irevocabila. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.____________________________________________________________________
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea contractului fara TVA. Se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf art.91 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. I.M.M-urile benficiaza de 50% reducere
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 12A privind Eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura Formularul 12 B : Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Formularul 12D : Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ยน din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Rector Conf. Dr. Alexandru Irimie , Director general administrativ: dr. Ec. Ioan Pop, Director adjunct Ec. Petru Susca Director economic Ec. Sorina Tecar, Sef Birou achizitii: ing. Ioan Budai Ec. Olimpia Butnar Ec. Liviu Lazea Ec. Carmen Colceriu Ec. Ciprian Burca Jurist Ioana Lupau CFP. Ec. Mirela Popa, Ec. Simona Mondoc Formularul 24- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 20- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta ? conf. 314/12.10.2010 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 Precizam faptul ca ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta. Mentionam ca documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii de curatenie. ? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Experienta similara: un (1) contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a carei valoare, sa fie de minim 200.000, 00 lei (fara TVA). Nota: Pentru contractul reprezentand experienta similara in ultimii 3 ani echivalenta leu/euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON - pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON - pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Resurse umane: minim 13 persoane care vor fi repartizate pentru toate locatiile si 1 coordonator, Sustinere Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului(daca este cazul), Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul), Resurse tehnice: Operatorul economic trebuie sa detina minim urmatoarele: - aspiratoare performante profesionale - aparate tip monodisc pentru curatirea pardoselelor - scari de acces la inaltime de 6 m . - maturi . - perii. - pamatufuri. - farase. - mopuri. -galeti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 14:36