Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 325470
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 325470/03.05.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa de Pensii a Municipiului BucurestiCod fiscal: 13601150, Adresa: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Telefon: 021.326.83.70, Fax: 021.326.05.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031281, telefon: +40 0213260540, fax: +40 0213260541, persoana de contact: Dragomir Marian Daniel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor se va efectua in sediile CPMB din in Calea Vitan, nr. 6, sect. 3, B-dul Lacul Tei, nr. 17, sect. 2 si B-dul Drumul Taberei nr. 18, sect. 6
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la prezenta procedura de achizitie publica este prevazuta obligatia ofertantilor de a constitui o garantie de participare(Formular nr. 7).Conditiile de acceptare a garantiei de participare: - cuantumul garantiei de participare va fi de 1, 5% din valoarea estimata a contractului, respectiv 3060 lei si va fi constituit in contul nr. RO98TREZ7035005XXX000057, Trezoreria sect. 3, Bucuresti, CIF 13601150;
- perioada de valabilitate a garantiei de participare: - in conformitate cu prevedereile art.85 lit.(b) din HG nr.925/2006.- modalitatea de constituire a garantiei de participare: - in conditiile prevazute de art. 86 alin. (1) din HG 925/2006;
- dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitapentru deschiderea ofertelorOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinsesi returnate la deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, la solicitarea scrisa a acestora.Autoritatea contractanta va retine parte din garantia dePARTICIPARE IN CONDITIILE SI IN CONFORMITATE CU ART. 87 ALIN. 1) DIN HG. NR. 925/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) - Declaratie privind eligibilitatea eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)(Formular nr. 2)b) - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 (Formular nr.3)c) - ?Certificatul de participare cu oferta independenta? (Formular nr. 9)d) - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.4)In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cristiana Dumitrescu ? Director Executiv CPMB; Robert Iulian Stanescu-Director Executiv Adjunct; Eugen Gheorghe Botezatu-sef serviciu juridic si executare silita;Marian Daniel Dragomir-coordonator biroul achizitii; Membrii comisiei de evaluare: Veronica Marinescu;Eugen Gheorghe Botezatu;Marian Daniel Dragomir; Liliana Iordan;Camelia Condoiu.e)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local( sau echivalent pentru pesoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul valabil la data depunerii ofertei. 1. - Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie conform cu originalul valabil la data depunerii ofertei;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. - Fisa de informatii generale, 2.- Valoarea cifrei de afaceri a opratorului economic sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2, respectiv 408000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de servicii din aceeas categorie din ultimii trei ani, Recomandari din partea acelor beneficiari mentionati in lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani ISO 14001:2004 sistemul de management al mediului, ISO 9001:2008 sistemul de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante Calea Vitan, nr. 6, sector 3, Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer