Achizitie publica - Servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 326278
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326278/10.05.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VALCEA, RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie la sediile administrative ? teritoriale apartinand Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Valcea
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Cuantumul garantiei de participare in suma fixa, suma care nu poate depasi 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica este: 1200 lei, Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la data depunerii ofertelor, inclusiv, Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modul de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in original: in limba romana sau in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana, si care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Prin virament bancar: RO86TREZ6715005XXX000123 deschis la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea;prin depunere de numerar la casieria unitatii, program: luni-vineri 8, 30-16, 00, In conformitate cu art. 278ยน , alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garantia de participare se va retine suma de 600 lei, in cazul respingerii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a unei eventuale contestatii depuse de respectivul ofertant.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90.1 din HG 925 / 2006. Cuantumul garatiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila. Garantia de buna executie se restituie astfel: in 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea cifrei de afaceri globala sa fie de minimum 100.000 lei.Solicitat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, din care sa rezulte incheierea si indeplinirea unuia sau mai multor contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare., Experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a unui contract de prestari servicii similare cu valoare egala sau mai mare de 50.000 lei., Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului.Cerinte minime obligatorii : Dotari: - scari pliabile pentru curatarea zonelor inalte;
- un utilaj de spalat si lustruit pardosele betonate acoperite cu vopsea epoxidica (pentru Unitatea de Imprimare Rapida);
- perii de curatat la inaltime.conform Caietului de sarcini pc.II.3, Recomandare / act constatator
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 16:04