Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 326391
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local
Numar invitatie: 326391/10.05.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului LocalCod fiscal: 14260477, Adresa: Constanta strada Badea Cartan nr. 3, Constanta, Telefon: 0241-488550, Fax: 0241-488559
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Constanta strada Sulmona nr. 22, Constanta, Romania, cod postal: 900746, telefon: +40 24488550, fax: +40 241488559, persoana de contact: Petre Eveline
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Constanta strada Sulmona nr. 22, Constanta, Romania, cod postal: 900746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (incasare impozite si taxe locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 145 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantei de participare este de 3400 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006, in cuantum de 3.400 lei si se va constitui prin: ? virament bancar in contul nr. RO46TREZ2315006XXX000428 ? cod fiscal 14260477, titular SPIT, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta; OP-ul va fi vizat de catre trezorerie iar operatorul economic va efectua plata cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia;? scrisoare de garantie bancara, completata conform formularului solicitat;? numerar la casieria autoritatii contractante.Dovada platii garantiei de participare se va depune in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturi din sumele datorate fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa in original, semnata si stampilata de catre ofertant)2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (va fi depusa in original, semnata si stampilata de catreofertant).3) Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).4)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local emis de autoritatea publica locala (va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)5) Certificat de participare cu oferta independenta (va fi depus de catre ofertant in original, semnat si stampilat)6) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/20067)Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul principal de activitate al ofertantului si care sa ateste faptul ca nu se afla in procedura de insolventa (va fi depus de catre ofertant in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriAceasta declaratie va cuprinde cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Media cifrei de afaceri anuala pe ultimii 3 ani a carei valoare sa fie de cel putin 342.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentarea unui contract, Prezentarea unei recomandari emisa de catre beneficiari prin care se confirma indeplinirea in bune conditii a contractului, Informatii despre personalul de care dispune, MostreLa prezentarea ofertei fiecare operator economic va prezenta o mostra gratuita din fiecare produs de curatenie in ambalajul original, daca se poate.Mostrele ofertantului castigator se vor compara cu produsele ce urmeaza a fi livrate in cadrul contractului. ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau autoritatea contractanta o va transmite pe e-mail solicitantului numai in urma depunerii unei cereri scrise in acest sens
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer