Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 326614
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEALBA
Numar invitatie: 326614/14.05.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEALBACod fiscal: 4331554, Adresa: str.Primaverii nr.10, Alba Iulia, Telefon: 0258-813575, Fax: 0258-818906
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Primaverii nr.10, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510110, telefon: +40 258813575, fax: +40 258818906, persoana de contact: ANGELA TONCEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGFP Alba din municipiulAlba Iulia, str.Primaverii nr.10, etaj 3 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie la sediile DGFP Alba din Alba Iulia, Aiud, Blaj, Cimpeni, Cugir, Sebes, Zlatna
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita in suma fixa de 1216RON.Contul in care se va constitui garantia de participare este: RO94TREZ0025005XXX000135, deschis la Trezoreria Alba Iulia. Codul fiscal: 4331554.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens conform Anexei 1 din Lege) garantia participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Eligibilitatea - prezentare Formular4., semnat , datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantuluiB. Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - prezentare Formular 5., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului insotit de: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, dincare sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fata de bugetul de stat, si - Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul local. Documentele se vor depune in: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute laart.181 din ordonantase solicita a fi indeplinitesi de catre tertul sustinator, sau in caz de asociere de fiecare asociat.Tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art.181, lit.a), c1) si d).Pentru persoanele juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (Certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiile catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.C. Calitatea de participant la procedura ? prezentare Formular 2., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantuluiD. Participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 3., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantuluiE. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - prezentare Formular 6., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director executiv- Zinca Marius, Comisia de evaluare: presedinte-Lupulescu Mihaela, membri: Constantinescu Iudita, Toncean Angela, Toma Marius, Jurca AndreiaAcest formular trebuie completat atat de ofertant, cat si de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator. 1.a) Persoane fizice sau juridice romane: Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data prezentarii autoritatii contractante, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);
- administratorul/asociatii/imputernicitul operatorului economic.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel), printr-o solicitare adresata ulterior.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ale operatorului economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani., Recomandari sau documente constatatoare Certificat ISO 9001:2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer