Achizitie publica - Servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 329571
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329571/15.06.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice ConstantaCod fiscal: 4671815, Adresa: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Telefon: 0241/488010 ; 0241/488056, Fax: 0241/488011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Romania, cod postal: 900697, telefon: +40 241488010, fax: +40 241488011, persoana de contact: Jean Chirila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Constanta, Constanta, b-dul I.G.Duca nr. 18 CP 900697, sala de sedinte, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: obiectul contractului: achizitia serviciului de curatenie pentru 14 sedii conform situatie anexa si caiet de sarcini66498 lei, fara tva reprez valoarea minima a prezentei proceduri pana la 31.12.2012110830 lei, fara tva reprezinta valoarea maxima a procedurii care include si prelungirea cu 4 luni in 2013
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1.329 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va constitui garantia de participareeste : RO71 TREZ 2315 005X XX00 0416 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4671815. Garantia se poate constitui si prindepunerea sumei in numerar la caseria D.G.F.P. Constanta. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50 % a garantieide participare, in conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare seva face conform prevederilor legale in baza solicitarii transmise de operatorul economic. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea maxima estimata, in conditiile art 278 ยน din OUG 34/2006..
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului ? procent de pana la 10 % din valoarea contractului fara tva. Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. DGFP Constanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie DGFP Constanta va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 - formular 3- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 ? formular 4- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in carese depun ofertele-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 -formular nr 5;
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (formular 2)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Hutuca Bogdan ? Director ExecutivMihailescu Emil ? Director adjunctPetrescu Dorina ? sef serviciu financiar contabilitateParausanu Adrian ? consilier Serviciul juridic presedinteComisia de evaluareVoicu Dumitru ? presedinteChirila Jean ? membruRada Elena ? membruZana Elena ? membru rezervaPuscasu Dan ? membru rezervaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri ? Fisa de informatii generaleValoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 110000 lei. Determinarea valorii medii globale a CA se va calcula in functie de data la care op economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Prezentarea formularului nr. 6 si ultimul bilant inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa mnivelul solicitat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateaDeclaratie privind lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.).formular 7Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante), ,Cerinta nr. 2 ? Experienta similara Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara.Recomandari, dcumente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale, Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe va prezenta, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (formular 9), Cerinta nr. 4 ? Informatii privind dotarile necesare realizarii contractului (echipamente, aspiratoare de praf, masina monodisc ptr parchet si gresie dupa caz, Formular nr. 8 Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent. Care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertantiCopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalentCopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele e solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP pe adresa www e-licitatie.ro sau de la sediul DGFP Constanta, b-dul I.G.Duca nr. 18, etaj 3, cam 35, Comp achizitii publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 10:32