Achizitie publica - Servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 329713
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329713/18.06.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-316902, Fax: 0267-316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, persoana de contact: Jozsef Sandor, Balint Reka
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Mun. Sf. Gheorghe, str. 1 Decembrie1918 , Nr.2, Biroul Nr.26, Jud Covasna, Loc Sf. Georghe
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si igienizare la doua obiective ale Primariei Mun. SF. Gheorghe.Valoarea aferenta prezentei proceduri la care se vor raporta ofertele este valoarea minima, valoarea maxima estimata cuprinde eventualele noi servicii suplimentare doar dupa 31.12.2012.Valoarea aferenta prezentei proceduri la care se vor raporta ofertele este valoarea minima, respectiv 50, 340.00 lei, iar valoarea maxima estimate, ce cuprinde eventualele noi servicii suplimentare doar dupa 31.12.2012, este de 83, 900.00 lei.
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2000 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 2) In cazul unei asocieri, asocierea trebuie sa se incadreze in conditiile impuse de Legea nr. 346/2004 Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. 3) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunere a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. -scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146 In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a operatorului economic-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Completare formular nr.10 (vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).Note: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Participare la licitatie cu oferta independenta- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular complectat-Neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006- 2) Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular complectat ( se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? PrimarSztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publicaBalint Josif - Viceprimar-Balint Reka ? Membru in comisia de evaluareBaksai Edit - Membru in comisia de evaluareConsilieri Locali1. BALINT IOSIF2. BERECZKI KINGA3. BODOR LO;RAND4. FAZAKAS MIHAIL5. FERENCZ CSABA6. GAZDA ZOLTAN7. GURUIANU MADALIN-DORU8. IVAN NICULAE-GHEORGHE9. KATO BÉLA10. KERESZTÉLY IRMA11. KLARIK ATTILA12. KOVACS ISTVAN13. MIKLO;S ZOLTAN14. MILD ZOLTAN15. NEMES TIBOR16. PARVAN RODICA17. PETHO ISTVAN18. SERBAN VALERIU19. SZENTES ADAM20. SZTAKICS EVA JUDIT21. TAKO; IMRE- Situatia obligatiilor fiscale- Prezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localNota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Document prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de lucrari din prezenta documentatie- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii- Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere- Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(in traducere legalizata)Se va prezenta un certificat de rezidenta fiscala, pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Informatiicu privire la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, respectiv lista personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor referitoare la personalCerinta nr.2 Principalele servicii in ultimii 3 ani Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante serviciiCerinta nr.3 Declaratii cu privire la utilaje, instalatii si echipamente pe vare urmeaza sa le utilizeze ptr. indeplinirea contractuluiCerinta nr.4 Informatii privind subcontractantii( daca este cazul) Completare formular Declaratie privind subcontractantiiCerinta nr.5 Informatii privind asocierea Completare formular Acord privind asocierea Cerinta Nr.1 Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii conform ISO 9001Cerinta Nr.2 Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare de protectia mediului conform ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 13:39