Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 333452
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL MULTIFUNCTIONAL CARAIMAN, STR.CARAIMAN NR.33A, sector1
Numar invitatie: 333452/09.08.2012
Denumire contract: servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL MULTIFUNCTIONAL CARAIMAN, STR.CARAIMAN NR.33A, sector1Cod fiscal: 23410107, Adresa: str. Caraiman nr.33A, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2244122;2241307, Fax: 2244122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caraiman nr.33A, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011561, telefon: +40 0212241307, fax: +40 0212244122, persoana de contact: SIMONA STRATULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Caraiman nr.33A, sector 1, sediul CM CARAIMAN et.1, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CURATENIE LA CM CARAIMAN
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4200 leiModalitati de constituire conf. art. 85/HG925/2006 SI art.86, alin 6/HG nr.925/2006- Virament bancar in contul autoritatii contractante, - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Termen de valabilitate al garantiei de participare de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.OBSERVATII: 1. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO17TREZ7012466271XXXXX, TREZORERIA SECTOR 1 cod fiscal 23410107.2. Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C. i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.3. Garantia de participare se va constitui numai in lei, formularul nr. 6.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Form 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat;Form 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat;Pers juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv - certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Form 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat;Form 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat;Form 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion Brad - consilier, presedinte de sedintaAndrei Ioan Chiliman - Primar sector 1Angelica Juracopschi? Director ExecutivFlorentina Iancu ? Sef Serviciu Financiar ?ContabilitateSimona Stratulescu - Sef Serviciu Juridic-Contencios, Achizitii Publice, Resurse UmaneFlorin Tulache ? Sef Serviciu Administrativ Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizatANPH ca unitate protejata, pentru activitatea specifica care face obiectul contractului(art. 78 din Lg 448/2006)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), inreg la organele competente, in conf cu prevederile legale in vigoare ;Ofert va prezenta form de bilant pe anii 2011, 2010, 2009 astfel cum au fost depuse si inreg la organele competente precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofert isi poate dovedi capacitatea ec-fin;, Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala calculata pentru cel mult ultimii trei ani financiari: valoarea minima impusa este de 420000lei.Se vor prezenta if pt cel mult ultimii 3 ani financiari, conform Formu nr.7.Valorile vor fi exprimate in lei si in Euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNRpentru anii respectivi. Ofertantii care trebuie sa faca conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR sau cele comunicate pe site-ul www.eu.europa.budget.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii in ultimii3ani, continand valori perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel putin un contract similar incheiat in ultimii 3 (trei ) ani, in valoare de minim 210.000 ron fara tva. 1). Se va atasa Form nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, completat.2) Se vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1. Se va permite si prezentarea de copii dupa parti relevante de pe contract (parti, durata, valoarea, garantii, semnaturi).Pentru calculul echivalentcurs leu/euro mediu anual comunicat de BNR.Atunci cand un grup de op economici depune oferta, capacitatea th si prof se dem prin luarea in considerare a res tuturor memb gr., Cerinta 2Se vor atasa in original, copie leg sau copie lizibila cu mentiunea ?conf cu originalul?, recomanda din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca exp similara in scopul indeplinirii cerintei nr.1 ori a certif.constatator emis in conf cu prevederile art.971 alin.(1) din H.G.nr 925/2006. Se vor prez recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr1 in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conf cu originalul?., Cerinta 3.Va fi prezentata o decl privind efectivul mediu anual al pers ang si al cadrelor de cond din ultimii 3 ani.Se vor nominaliza pers cu rol imp in realizarea contract, se vor anexaCV-urile acest.Personalul min necesar pt derularea contr. Ofertantul trebuie sa dispuna de un nrdemin6pers, ce pot fi puse la dispozitie pt buna derul a contra.Form11-Inf gen priv angajatii.Form12-Personalul ce va fi angajat in contr.Angajamentul ofertantu ca in cazul indisp unor pers dintre cele nomi, le va inlocui.Se va atasa Form13-Angajamentul ofertantului privind res umane.C V cu semn pers in orig, conf Form12 din care treb sa reiasa poz prop in cadrul contr(conf denum specif mai sus) si indepl cerint preciz.Se va at Form14-C V pt fiecare pers in parte.Form15-Angajament in nume pers se va comp pt fiec ang conf Form12, in caz in care nu sunt ang ai ofert.In caz in care op ec isi demonstreaza situatia profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conf cu prev O.U.G 34/2006., Decl care contine inf privind echip tehnice de spec, utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic pt indeplinireacontr.Decl care contine informatii privind echip tehnice de special, utilajele, inst de care disp op economic pt indeplinirea contract: Masina pentru frecat/aspirat pardoseli din marmura, gresie de trafic intens, gresie de trafic usor 1 buc/an, Aspirator praf 5 buc /an, Aspirator injectie/extr 1 buc/an, Carucior pentru transportat materiale pentru curatare grupuri sanitare 5 buc/an, Carucior pentru transportat materiale 5 buc/an, Carucior pentru transportat saci de gunoi menajer si saci cudeseuri selective colectati din interiorul imobilului 5 buc/an -form nr.9., Formularul nr. 16 - Angajament priv susti prof si Formularului nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateapersoana care asigura sustinerea economica si tehnica si profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf.prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d)?? Cerinta 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008sau echivalent.Nu se accepta certificat in curs de atestare., Cerinta 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005sau echivalent.Nu se accepta certificat in curs de atestare.. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer