Achizitie publica - Servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 341025
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341025/14.12.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGFP Valcea, RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie la sediile AFPO Babeni, Dragasani, Balcesti, Berbesti, Horezu, Gura Lotrului si UIR in perioada 01.01.2013 - 31.12.2013, cu posibilitatea prelungirii cu o perioada de maxim 4 luni, conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destiantie, conform art. 6 alin. 3 lit. b din HG 925/2006. Valoarea minima estimata de 90.000 lei fara TVA este pentru perioada 01.01.2013 - 31.12.2013 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima cuprinde si valoarea eventualelor suplimentari (perioada 01.01.2014 - 30.04.2014).
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa este de 1800 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv;Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in original: in limba romana sau in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana, si care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Model de scrisoare de garantie de participare Formularul 13. 2. Prin virament bancar: cont: RO86TREZ6715005XXX000123 deschis la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea;3. Prin depunere de numerar la casieria unitatii, program: luni-vineri 8, 30-16, 004. In conformitate cu art. 278ยน , alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garantia de participare se va retine suma de 900 lei, in cazul respingerii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a unei eventuale contestatii depuse de respectivul ofertant.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006. In cazul IMM-urilor garantia de participare se reduce cu 50%. Echivalenta leu/euro - curs data de 20.12.2012.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90.1 din HG 925 / 2006. Cuantumul garatiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila.Instrumentul de garantie bancara trebuie sa prezinte daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se restituie astfel: in 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Valoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului sa fie de minimum 100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor contracte de prestari de servicii din ultimii 3 ani, din care sa rezulte indeplinirea unuia sau mai multor contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare., Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a minim un contractmaxim doua contracte de prestari servicii similare cu valoare egala sau mai mare de 90.000 lei, la care se adauga TVA. Certificate/documente emise de catre beneficiarului, Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului.Cerinte: - scari pliabile pentru curatarea zonelor inalte;
- perii de curatat la inaltime;
- un utilaj de spalat si lustruit pardosele betonate acoperite cu vopsea epoxidica (pentru Unitatea de Imprimare Rapida)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 13:18