Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 341025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Numar invitatie: 341025/14.12.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGFP Valcea, RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie la sediile AFPO Babeni, Dragasani, Balcesti, Berbesti, Horezu, Gura Lotrului si UIR in perioada 01.01.2013 - 31.12.2013, cu posibilitatea prelungirii cu o perioada de maxim 4 luni, conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destiantie, conform art. 6 alin. 3 lit. b din HG 925/2006. Valoarea minima estimata de 90.000 lei fara TVA este pentru perioada 01.01.2013 - 31.12.2013 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima cuprinde si valoarea eventualelor suplimentari (perioada 01.01.2014 - 30.04.2014).
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa este de 1800 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv;Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in original: in limba romana sau in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana, si care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Model de scrisoare de garantie de participare Formularul 13. 2. Prin virament bancar: cont: RO86TREZ6715005XXX000123 deschis la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea;3. Prin depunere de numerar la casieria unitatii, program: luni-vineri 8, 30-16, 004. In conformitate cu art. 278ยน , alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garantia de participare se va retine suma de 900 lei, in cazul respingerii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a unei eventuale contestatii depuse de respectivul ofertant.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006. In cazul IMM-urilor garantia de participare se reduce cu 50%. Echivalenta leu/euro - curs data de 20.12.2012.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90.1 din HG 925 / 2006. Cuantumul garatiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila.Instrumentul de garantie bancara trebuie sa prezinte daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se restituie astfel: in 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 2 din Sectiunea III Formulare.Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 3 din Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a, c^1si d, din OUG nr. 34/2006.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 4 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Gogirnoiu, Iulian Tomulescu, Constantin Balasoiu, Ciuca Marius, Veronica Vlasceanu, Carmen Matulescu, Daniela Dragoi, Valentin Preda.Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 5 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte.Sa indeplineasca cerinta privind calitatea de participant la procedura.Se solicita prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura Formularul 14.Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de la sediul ofertantului, informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine: - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Valoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului sa fie de minimum 100.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor contracte de prestari de servicii din ultimii 3 ani, din care sa rezulte indeplinirea unuia sau mai multor contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare., Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a minim un contractmaxim doua contracte de prestari servicii similare cu valoare egala sau mai mare de 90.000 lei, la care se adauga TVA. Certificate/documente emise de catre beneficiarului, Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului.Cerinte: - scari pliabile pentru curatarea zonelor inalte;
- perii de curatat la inaltime;
- un utilaj de spalat si lustruit pardosele betonate acoperite cu vopsea epoxidica (pentru Unitatea de Imprimare Rapida)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer