Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 344318
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice Constanta
Numar invitatie: 344318/26.03.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice ConstantaCod fiscal: 4671815, Adresa: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Telefon: 0241/488010 ; 0241/488056, Fax: 0241/488011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul I.G. Duca nr. 18, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241488056, fax: +40 241488011, persoana de contact: Jean Chirila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGFP Constanta din b-dul I.G. Duca nr. 18, etaj 1, secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie pentru sediile DGFP Constanta - 14 sedii conform caietului de sarcini si Situatia anexa servicii de curatenieValoarea minima estimata de 88667 lei, fara tva, reprezinta valoarea aferenta perioadei 01.05.2013 - 31.12.2013 (valoare estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), Valoarea maxima estimata de 133000 lei, fara tva, reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor de servicii conf art 6 alin 3) din HG nr. 925/2006, cu modif si completarile ulterioare, conditionat de existenta surselor financiare alocate cu aceasta destinatie (perioada 01.01.2014 - 30.04.2014).Optiuni: aplicarea dispozitiilor art 6 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 667 - 133, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 1770 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atribuire. Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO71 TREZ 2315 005X XX00 0416 deschis la Trezoreria Mun Constanta, cod fiscal 4671815. Garantia se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria D.G.F.P. Constanta de luni pana joi intre orele 8, 00 ? 16, 30, vinerea 8, 00 - 14, 00. Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50 % a GP, in conf cu prev legii 346/2004, cu modif.si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face conform art 87 din HG 925/2006 in baza solicitarii transmise de operatorul economic. In situatia in care Consiliul respinge contestatia depusa de un ofertant, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. Art 278^1 din OUG nr 34/2006.Neprezentarea dovezii constituirii GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara tva sau redusa cu 50 % in conf cu prev.Legii 346/2004 ? IMM-uri.Constituire: prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in cond art. 89-90 din HG 925/2006 care se prezinta in original si va fi valabila pe o per > cu 15 zile decat perioada de valab a contr. Executantul se obliga sa constituie g. b. ex in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. DGFP Constanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie DGFP Constanta va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formular 2);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati (Formular 3), iar pentru terti sustinatori se solicita pentru neincadrarea in art 181 lit. a), c1) si d.3. Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art. 113 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilorsi a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr. 752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 si 2618/2011, privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ord 509/2011.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura(Formular 4);6. Declaratia de participare cu oferta independenta, conform prevederilor Ord. nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. (Formular 6);7. Declaratie neincadrarea in prevedrile art. 69-1 din OUG 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori) (Formular 5); Persoanele ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt nominalizate in cadrul sectiunii III ? Formulare si modele ? anexa la formular 5, astfel: - Hutuca Bogdan - director executiv;
- Mihailescu Emil - director executiv adjunct;
- Parausanu Adrian - sef serviciu juridic;
- Petrescu Dorina - sef serviciu financiar contabilitate;
- Voicu Dumitru - sef serviciu administrativ;
- Chirila Jean - coord achizitii publice;
- Rada Elena - consilier achizitii publice;
- Dugaiasu Adrian - sef AFP Eforie;
- Dragulin Danut - serv administrativ;
- Stoian Mariana - serv administrativNota: Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicPrezentarea Certificatului constatator emis de ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat in termen de valabilitatein sensul ca informatiile cuprinse in document sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va depune in oricare din formele: original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Valoarea cifrei de afaceri indomeniul aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.Se va completa Formularul nr 7Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de curatenie din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la careoperatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular 8)Se va completa Formularul nr. 8, Cerinta 2. - Experienta similaraSe vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare.Se va completa Formularul 9, Cerinta nr. 3 ? Informatii privind dotarile necesare realizarii contractului(echipamente, aspiratoare de praf, masina monodisc ptr parchet si gresiedupa caz, Formular nr. 11, Cerinta nr. 4 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivelemedii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe va prezenta, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (formular 12) Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent, privind Sistemul de Management al Calitatii, emise de un organism acreditatdin care sa rezulte ca sunt indeplinite la nivelul societatii cerintele de calitate a serviciilor prestate.Se va prezenta in oricare din formele : original / Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; -documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP pe adresa www e-licitatie.ro sau de la sediul AC din Constanta, b-dul I.G. Duca nr. 18 , camera nr. 35
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer