Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 344817
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Numar invitatie: 344817/05.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)Cod fiscal: 4267028, Adresa: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021-318.72.47, Fax: 021-318.72.47
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010816, telefon: +40 213187247, fax: +40 213187247, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti (cu intrare din Calea Plevnei, nr. )
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie conform Caietului de sarcini si anexelor acestuia.valoare estimata contract 8 luni 2013 -127964.38 leivaloare estimata suplimentari 4 luni 2014 - 63982.20 leivaloare estimata contract + suplimentari - 191946.58 leiOptiuni: Conform art.6, al.3 din HG 925/2006, contractul se poate prelungi 4 luni in anul 2014.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 964.38 - 191, 946.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.300 lei si se va constitui printr-un instrument de garantare Formularnr. 8, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractante care se va prezinta in original la deschiderea ofertelor, prin virament bancar in contul RO40TREZ7015005XXX000158, deschis la Trezoreria sectorului 1. Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de cel putin 60 zile de la data limita a depunerii ofertelor. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului, fara T.V.A.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie sub forma de scrisoare de garantie bancara (conform Formularului nr. 9) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, reprezentand 5% din valoarea fara TVA, a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate/ CertificatCompletare formular nr.12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCompletare formular nr.12BCerinta nr. 2Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12CCerinta nr. 3DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.12DPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director general: Marian MACRIDirector administrativ: Ioan CAMCIUCDirector financiar-contabil: Valerica VISANCompartiment Achiziti: Gabriela POPAMagdalena BREABANBirou tehnic si cazarmare: Marian PATRU PIELEANUConsilier juridic: Rozica GHIMPETEANUurmand a se constitui ulterior Comisia de evaluare a ofertelor. Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate prestarea de servicii de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie;Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Se completeaza conform Formularului 5 si se va depune in original.Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560, Valoarea medie globala a Cifrei de AfaceriCerinte minime: Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu255000 lei.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 anifinanciari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatoruleconomic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fiadmisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoriaIMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, etc. pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului si asigurarii calitatii serviciilor;, Cerinta nr. 2Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani;, Cerinta nr. 3Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 si mediu EN-ISO 14001, prezentand certificat de calitate sau documente echivalente, in termen de valabilitate, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea ?Conform cu originalul? .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer