Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 345463
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEA
Numar invitatie: 345463/17.04.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEACod fiscal: 3429563, Adresa: STR. Babadag nr.163, Tulcea, Telefon: 0240/513639 INT. 135, Fax: 0240/514877
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI TULCEA, STR. Babadag nr.163, Tulcea, Registratura generala camera 321, Romania, cod postal: 820112, telefon: +40 240502601, fax: +40 240502600, persoana de contact: BURLACU ILEANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGFP TULCEA, Str. Babadag nr.163 bis, Sala de sedinte, etaj III
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie pentru sediile DGFP Tulcea ? 5 sedii conform caietului de sarciniValoarea minima a intervalului 69.496 lei reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima estimata reprezinta posibilile suplimentari conf. prevederilor art.6 din HG 925/2006 respectiv maxim 4 luniOferta se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractului incheiat pana la 31 decembrieOptiuni: Aplicarea dispozitiilor art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 496 - 104, 244 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 1389 lei .Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60. zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorDaca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 10sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO22TREZ6415005XXX000128 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Tulcea, CUI 3429563 .In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formularul nr.8)Note: -cuantumul garantiei de participare trebuie sa fie = cu 2% valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006;
-Garan?ia de participare constituita printr-un instrument de garantare emis de o institu?ie bancara sau de o societate de asigurari "se va depunein forma original la sediul autorita?ii contractante pana la data deschiderii ofertelor".
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 )2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2 )3.Certificat fiscal eliberat de Impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe vraza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sauxerocopie conform cu originalul.4.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de organul fiscal al unitatii fiscale teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social scadente in luna anterioara in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sauxerocopie conform cu originalul.5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3)6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: 1.CRETU MARIETA?Director executiv2.Costache Mihaela?Director executiv adjunct3.Blendea Valentin?Sef birou juridic4.Plesca Paraschiva?Inspector birou financiar5.Burlacu Ileaba?Coord. Comp. achizitii publice6.Iordache Anastasia?Inspector comp. achizitii publice Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1.Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afacere pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asigurarea cu personal-Informatii referitoare la efectivele medii anuale de personal angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind dotarile necesare realizarii contractului(echipamente, aspiratoare de praf etc)., Lista principalelor servicii de curatenie prestate in ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in consideraree si data la care operatorul economic a fost infintat sau si-a incetat activitatea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. pe adresa www.e-licitatie.ro sau de la sediul DGFP TULCEA, Str.Babadag nr..163 bis, camera 511
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer