Achizitie publica - Servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 345533
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345533/19.04.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa de Pensii a Municipiului BucurestiCod fiscal: 13601150, Adresa: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213268370, Fax: +40 0213260541
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 031281, telefon: +40 0213268370, fax: +40 0213260541, persoana de contact: Marian Daniel Dragomir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor se va efectua in sediile CPMB din in Calea Vitan, nr. 6, sect. 3, B-dul Lacul Tei, nr. 17, sect. 2 si B-dul Drumul Taberei nr. 18, sect. 6
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la prezenta procedura de achizitie publica este prevazuta obligatia ofertantilor de a constitui o garantie de participare(Formular nr. 7).Conditiile de acceptare a garantiei de participare: - cuantumul garantiei de participare va fi de 1, 5% din valoarea estimata a contractului, respectiv 3060 lei si va fi constituit in contul nr. RO98TREZ7035005XXX000057, Trezoreria sect. 3, Bucuresti, CIF 13601150.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita pentru depunerea ofertelor ;
- perioada de valabilitate a garantiei de participare: va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor), in conformitate cu prevedereile art.85 lit.(b) din HG nr.925/2006. - modalitatea de constituire a garantiei de participare: - in conditiile prevazute de art. 86 alin. (1) din HG 925/2006;
- dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, la solicitarea scrisa a acestora.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA.( IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prev.Legii nr.346/2004 ). Perioada de valabilitate : durata contractului ; Mod de Constituire : - prin Scrisoare de garantie / Instrument de garantare emisa in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, recomandabil din Romania , Scrisoarea de garantie bancara va avea formatul prezentat in Formularul 7- garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu art.92, alin.(2) din HGR 925 / 2006 , daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) - Declaratie privind eligibilitatea eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)(Formular nr. 2) b) ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 (Formular nr.3) c) - ?Certificatul de participare cu oferta independenta? (Formular nr. 9) d) - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.4) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Cristiana Dumitrescu ? Director Executiv CPMB; Veronica Marinescu-Director Executiv Adjunct; Eugen Gheorghe Botezatu-sef serviciu juridic si executare silita;Marian Daniel Dragomir-comp. achizitii; Membrii comisiei de evaluare: Veronica Marinescu;Eugen Gheorghe Botezatu;Marian Daniel Dragomir;Badulescu Iuliana; Bragadireanu Daniela;.e)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile( sau echivalent pentru pesoane juridice straine), original sau copie conform cu originalul. 1. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, in original sau copie conform cu originalul valabil la data limita de depunere a ofertei, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea medie globala a Cifrei de AfaceriCerinte minime: Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 408000 lei. Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 anifinanciari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate din aceeas categorie din ultimii trei ani., Minim un certificat sau document emis de catre acei beneficiari mentionati in lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa prestarea de servicii Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 si mediu EN-ISO 14001, prezentand certificat de calitate sau documente echivalente, in termen de valabilitate, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea ?Conform cu originalul? .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 08:34