Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 346607
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE SANATATE PUBLICA
Numar invitatie: 346607/14.05.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE SANATATE PUBLICACod fiscal: 26347241, Adresa: STR. DR. LEONTE ANASTASIEVICI NR.1-3, SECTOR 5, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213183620, Fax: 0213123426
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DR. LEONTE ANASTASIEVICI NR.1-3, SECTOR 5, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050463, telefon: +40 213183620, fax: +40 213123426, persoana de contact: EUGEN DUMITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INSP, Str. Dr. Leonte, nr.1-3, sector 5, Bucuresti, sala de lectura a bibliotecii, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura se finalizeaza prin incheierea unui acord - cadru sia contractelor de prestare subsecvente acordului cadru intre Institutul National de Sanatate Publica si ofertantul declarat castigator.Obiectul acordului cadru consta in achizitia de Servicii de curatenie, in 2 locatii din tara.
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 2% din valoarea estimata a acordului cadru pt fiecare lot in parte (anexa B).Aceasta se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Cursul de reconversie leu/alta valuta este cel afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza orice model, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul autoritatii contractante: RO19TREZ7055005XXX006108 deschis la Trezoreria sector 5 Bucuresti. CUI INSP: 26347241Se accepta constituirea garantiei de participare cu o singura valoare totala, daca este insotita de detalierea valorilor pe fiecare lot in parte.Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria INSP, zilnic intre orele 09.00 - 14.00.Dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art 87 din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular nr. 4, in original-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 5, in original. Aceasta declaratie va fi depusa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat. Certificatul trebuie sa evidentieze obligatiile exigibile fata de bugetul general consolidat in luna anterioara depunerii ofertelor (conf prevederi lege 571/2003) si va fi depus in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 6, in original;persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Director general, Dr.Pistol Adriana, Director gen.adj.economic Ec. Sementov Gabriel, Consilieri juridici Simion Theodor si Tomescu Mihnea Bogdan, Coordonator achizitii Obreja Doina Carmen, Membrii comisie evaluare: Vintila Daniela, Mitroi Gabriela, Fedeac Anca Florentina, Domnosie Timar, Dumitrescu Eugeniu, Despa Gheorghe.Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? formular CER, in original -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul va fi depus in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil - Copie dupa ultimul bilant contabil depus., -Fisa de informatii generale - formular nr. 7, in original.Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010 ? 4, 2099 lei, 2011 ? 4, 2379 lei si 2012 ? 4, 4560 lei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani ? formular nr. 8, in original, -Certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficar, privind indeplinirea obligatiilor contractuale-Prezentarea a minim unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficar, privind indeplinirea obligatiilor contractuale, depus in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificarea sistemului calitatii - Prezentarea unuidocument emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (se va prezenta certificat ISO 9001/2008 sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor, depus in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer