Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 348772
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4
Numar invitatie: 348772/18.06.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4Cod fiscal: 17226151, Adresa: SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0372715100, Fax: 0372713885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. sld. enache ion nr. 1A, sector 4, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041334, telefon: +40 0372715100, fax: +40 0372713885, persoana de contact: serv. achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. sld. enache ion nr. 1A, sector 4, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041334, telefon: +40 0372715100, fax: +40 0372713885, serv. achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de curatenie la sediile DGASPC sector 4
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 129.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1322 lei.Garantia de participare constituie conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006(Garantia de participare se constitue prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie bancara emis de conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pentru operatorii incadrati conform legii in categoria IMM garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus.In conformiate cu OUG 34/2006 art.278'1, alin 1, lit a in cazul in care este depusa o contestatie in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv 661 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile care se raporteaza la data limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu euro este de 1 euro = 4.3485 RON lei la data de 22.05.2013 (curs de schimb comunicat de BNR).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.12 A din Sectiunea III.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.12 B din Sectiunea III.Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): 1. Mircea Horatiu Nicolaidis - director general2. Luminita Negoita - director economic3. Cristinel Mititelu - sef serviciu achizitii publice4. Mihail Corbuleanu- Sef Centru de Servicii Auxiliare;5. Stela Popescu - referent serviciul achizitii6. Florentina Niculescu - referent specialitate serviciul achizitii publice7. Constantin Aurelia- inspector de specialitate serviciul achizitii publice8. Stefan Marian Lazar- inspector de specialitate serviciul achizitii publice9. Ortansa Georgescu Marilena- Consilier Juridic, Serviciul Juridic Contencios;Consilieri locali Primaria sector 4Baluta DanielComanescu Jean ValentinDelegeanu Dan -BogdanDiaconu GheorghitaDragan Romeo IonelGeorgescu MihaiGiuglea FlorianIonescu Alexandru SilviuIonescu-De Juan Decebal - DanIosub Mircea OvidiuMihalache Eugen-OvidiuMuntean Ioan MirceaNae Anca MariaNegrescu Mariana CarmenPetcu MarianPopescu Alexandru LeontePopescu Marian RaduPopescu Viorel DanPricea DorinPuiu FlorinRadoi Ani-GabrielaSpiridon StefanStoian Ghiocel - DanielTebesoi DanielaToma VeronicaVartejaru NicolaeZara Ovidiu Dumitru4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 5 din Sectiunea III5.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat din care sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conforma cu originalul.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local din care sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conforma cu originalul.6. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. B din Sectiunea III. -Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in in codul CAEN din certificatul constatator, in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(pt. copia cf cu originalul AC va cere castigatorului confruntarea cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012- in conformitate cu prevederile art 185, lit a), b) din OUG 34/2006, ci modifcarile si completarile ulterioare-conform cu originalul., Informatii privind cifra de afaceri completata in fisa de informatii generale se impune camedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat2 X valoare estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, respectiv 2x66129, 06 lei= 132258, 12, cursul mediu anual lei/valuta fiind in 2010 - 4, 2099, 2011 - 4, 2379, 2012 -4.4500 comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinatorul- dupa caz;Ofertantul va prezenta Declaratie de sustinere pe propria raspundere-original, Informatii privind asocierea ?dupa caz.se va completa formularul 7B. Ofertantul va prezenta Acord sau o scrisoare preliminara de asociere.-original- doar daca este cazul, Informatii privind subcontractantii - dupa caz.se va completa formularul 7. original-doar daca este cazul, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.-declaratie pe proprie raspundere in original, Experienta similara-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Formular 8. Se solicita indeplinirea , in ultimii 3 ani a unuia sau a mai multor contracte de prestari servicii similare realizate de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul a caror valoare cumulata sa fie cel putin de 66129, 06 lei fara TVA.Se vor prezenta copii conform cu originalul Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent, Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer