Achizitie publica - servicii de curatenie a birourilor
Detaliu pentru invitatia numarul 324111
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324111/12.04.2012
Denumire contract: servicii de curatenie a birourilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Regionala Vamala pentru Accize si Operatiuni Vamale ClujCod fiscal: 20404968, Adresa: str.A.Romane nr.4, judetul Bihor, Oradea, Telefon: +40 259415318/ +40 259416317, Fax: +40 259415318/ +40 359416317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.A.Romane nr.4, judetul Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410087, telefon: +40 259415318/ +40 259416317, fax: +40 259415318/ +40 359416317, persoana de contact: GEORGETA URSUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRAOV CJ- str.A.Romane nr.4, Oradea, judetul Bihor, Romania, cod postal: 410087
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de curatenie a birourilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de curatenie a birourilor in locatiile de mai sus .
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
informatiile segasesc in anexa B, , informatii privind loturile , ,.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia de eligibilitate ;declaratia privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/ 2006;certificat de participare cu oferta independenta ;declaratie privind neincadrarea in art 69.1 din oug 34/ 2006 referitor la persoanele cu functie de decizie din cadrul DRAOV CJ: director executiv -CALIN VESA si director executiv adj STEFAN CABA;cerTificat de atestare fiscala emis de ANAF , din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul consolidat in luna naterioara depunerii ofertelor. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluioriginal / copie legalizata din care sa rezulte domeniul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura de insolventa , eliberat cel mult in luna anterioara depunerii ofertelor;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. documente din care sa rezulte calitatea amanagementului, respectiv ISO 9001., standarde din care sa rezulte calitatea managementului de mediu, respectiv ISO 14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau prin solicitare pe adresa de-email : [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 14:20