Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR


Detaliu pentru invitatia numarul 344503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Regionala Vamala pentru Accize si Operatiuni Vamale Cluj
Numar invitatie: 344503/29.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Regionala Vamala pentru Accize si Operatiuni Vamale ClujCod fiscal: 20404968, Adresa: str.A.Romane nr.4, judetul Bihor, Oradea, Telefon: +40 259415318/ +40 259416317, Fax: +40 259415318/ +40 359416317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.A.Romane nr.4, judetul Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410087, telefon: +40 259415318/ +40 259416317, fax: +40 259415318/ +40 359416317, persoana de contact: GEORGETA URSUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DRAOV CJ - STR. A.ROMANE NR. 4, ORADEA , BIHOR.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR IN LOCATIILE DE MAI SUS.Valoarea estimata minima reprezinta valoarea pina la 31.12.2013 .ofertele vor fi evaluate in functie de aceasta valoare.Optiuni: PRELUNGIREA CU INCA 4 LUNI IN ANUL 2014 CONFORM ART 6 DIN HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 400 - 123, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
INFORMATIILE REFERITOARE LA GARANTIA DE PARTICIPARE SE GASESC IN ANEXA B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform art . 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in valuta.Echivalenta leu/alta valuta se calculeaza la cursul BNR din data aparitiei invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
5% DIN VALOARAEA CONTRACTULUI FARA TVA. PENTRUIMM-URI SE APLICA 50 % DIN VALOARE, CU DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE COMPLETATA CONFORM LEGII 346/2004.1)modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(2) ) din HG 925/ 2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: SUNT CERINTE MINIME PE CARE TREBUIE SA LE INDEPLINEASCA OFERTANTUL IN CAZ CONTRAR DUCIND LA DESCALIFICARE.1.DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 180 DIN OUG 34/ 2006 CU MODIFICARILE ULTERIOARE- FORMULARUL 1.IN CAZUL UNEI ASOCIERI FIECARE VA COMPLETA ACEST FORMULAR.2.DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181 DIN OUG 34/ 2006 CU MODIFICARILE ULTERIOARE- FORMULARUL 2.IN CAZUL UNEI ASOCIERI FIECARE VA COMPLETA ACEST FORMULAR.3.SE SOLICITA COMPLETAREA CERTIFICATULUI DE PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA , CONFORM ORDINULUI NR. 314/ 2010 AL ANRMAP-FORMULAR 3.4. CERTIFICATE DE ATESTARE FISCALA PRIVIND ACHITAREA OBLIGATIILOR DE PLATA CATRE BUGETUL DE STAT SI CEL LOCAL DIN CARE SA REIASA CA NU AREA DATORII LA BUGET IN LUNA ANTERIOARA DESFASURARII PROCEDURII.IN CAZUL ABSENTEI UNUI DOCUMENT ACESTA POATE FI INLOCUIT CU O DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE DIN CARE SA REZULTE CA NU ARE DATORII.IN CAZUL CASTIGATORULUI ACESTE CERTIFICATE VOR FI DEPUSE PINA LA DATA FINALIZARII PROCEDURII.5.DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE DIN PARTEA OPERATORULUI ECONOMIC CA NU ARE DREPT MEMBRII IN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE SAU DE SUPERVIZARE , SAU ASOCIATI PEROANE CARE SUNT SOT/SOTIE , RUDA SAU AFIN PINA LA GRADUL AL PATRULEA INCLUSIV CU PEROANELE CE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL AUTORITATII CONTRTACTANTE, CONFORM ART 69.1DIN OUG 34/ 2006- FORMULARUL 4.PERSOANELE CE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL DRAOV CJ SUNT: CALIN VESA - DIRECTOR EXECUTIVSTEFAN CABA- DIRECTOR EXECUTIV ADJCOSMIN STURZ- SEF SERVICIU FCASGEORGETA URSUT - CONSILIER SUPERIOR SERV FCAS -ACHIZITIIGEORGIANA CIUCAS- SEF SERV JURIDICDANUT TODORAN - CONSILIER JURIIDC SERV JURIDICIN CAZUL CIND SE CONSTATA CA UN OFERTANT ARE DOCUMENTE LIPSA SI NU ESTE COMPLETATA DECLARATIA PE PROPRIE RASPUNDERE CONFORM ART 11 ALIN(4)DIN HG 925/ 2006 , ACESTA ESTE DESCALIFICAT. 1.OFERTANTUL TREBUIESA DEPUNA CERTIFICAT CONSTATOR EMIS DE ORC DIN CARE SA REZULTE CA OBIECTUL CONTRACTULUI TREBUIE SA AIBA CORESPONDENT IN CODUL CAEN DIN CERTIFICATUL CONSTATOR EMIS DE ONRC. , RESPECTIV CODUL 812 . INFORMATIILE CUPRINSE IN ACESTA TREBUIE SA FIE ACTUALE / REALE LA DATA DEPUNERII OFERTELOR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII IN ULTIMII 3 ANI, COMPLETARE FORMULAR 5. DOCUMENTE DIN CARE SA REZULTE CERTIFICAREA SISTEMULUI DEMANAGEMNET AL CALITATII - ISO 9001., DOCUMENTE DIN CARE SA REZULTE CERTIFICAREA SISTEMULUI DEMANAGEMNET DE MEDIU-ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer