Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie a birourilor si a laboratoarelor


Detaliu pentru invitatia numarul 347609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia de Sanatate Publica a Judetului Brasov
Numar invitatie: 347609/29.05.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie a birourilor si a laboratoarelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Sanatate Publica a Judetului BrasovCod fiscal: 11287567, Adresa: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V-VI, Brasov, Telefon: +40 268547972, Fax: +40 268547973
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V-VI, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547972, fax: +40 268547973, persoana de contact: Stefan Negoita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V - Cam.504, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547972, fax: +40 268547973, persoana de contact: Constantinescu Nicolae
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie a birourilor si a laboratoarelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie a incintelor laboratoarelor de analize medicale precum si a spatiilor cu destinatie de birouri.Valoarea minima - 69032 lei - reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima - 103548 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari(prelungirea valabilitatii contractului pentru maxim 4(patru) luni in anul 2014)Optiuni: Se aplica prevederile art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 032 - 103, 548 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1035 lei sau echivalentul in valuta (cursul de referinta-cursul BNR din data constituirii garantiei iar data de la care se poate constitui aceasta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP), constituita in conformitate cu prevederile art.86 alin.(2) din HG nr.925/2006. prin instrument de garantare ? in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin Ordin de plata in contul de garantii de participare nr. RO65 TREZ 1315 005X XX00 0128 deschis la Trezoreria Brasov, in favoarea autoritatii contractante. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Precizam ca in cazul depunerii de catre ofertant a unei contestatii respinsa ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006, va fi retinuta din garantia de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor art.89, alin(2) din HG nr.925/2006, constituita prin instrument de garantare ? in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin Ordin de plata in contul de garantii de buna executie nr. RO65 TREZ 1315 005X XX00 0128 deschis la Trezoreria Brasov, in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006( daca este cazul aceasta declaratie va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator).Declaratie privind eligibilitateaCertificate fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta/candidatura.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Fisa de informatii generale ? date de identificare firma: adresa completa inclusiv adresa de corespondenta si cod postal, Cod de inregistrare fiscala, telefon/fax, nr. certificat de inregistrare fiscala, cont din trezorerie si unitatea unde este deschis contul, numele complet al reprezentantului legal.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPersoanele care semneaza, avizeaza sau aproba documentele emise in legatura cu procedura de atribuire a contractului din partea autoritatii contractante sunt: Director Executiv: Conf.Univ.Dr.Alexandru Balescu, Director Executiv Adj.Economic Ec. Koszta Katalin, iar in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, activitatea este asigurata de catre Comisia de intocmire a documentatiei de atribuire si de catre Comisia de evaluare a ofertelor, numite prin Decizii ale Directorului Executiv al DSPJ Brasov Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului ; din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are in domeniul de activitate prestarea serviciilor de curatenie solicitate .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer