Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR SI LABORATOARELOR DE ANALIZE MEDICALE
Detaliu pentru invitatia numarul 327318
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327318/21.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR SI LABORATOARELOR DE ANALIZE MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Sanatate Publica a Judetului BrasovCod fiscal: 11287567, Adresa: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V-VI, Brasov, Telefon: 0268547972, Fax: 0268547973
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V-VI, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547972, fax: +40 268547973, persoana de contact: Stefan Negoita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Mihail Kogalniceanu nr.11, Bl.C1, Et.V- Camera 504, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547972, fax: +40 268547973, persoana de contact: Nicolae Constantinescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE A BIROURILOR SI LABORATOARELOR DE ANALIZE MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie a incintelor laboratoarelor de analize medicale precum si a spatiilor cu destinatie de birouri.Valoarea minima - 74451, 61 lei - reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima - 111677, 42 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari(prelungirea valabilitatii contractului pentru maxim 4(patru) luni in anul 2013)
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1117 lei, constituita in conformitate cu prevederile art.86 alin.(2) din HG nr.925/2006. prin Scrisoare de garantie bancara ? in favoarea autoritatii contractante, emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin Ordin de plata in contul de garantii de participare nr. RO65 TREZ 1315 005XXX00 0128 deschis la Trezoreria Brasov, in favoarea autoritatii contractante. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Precizam ca in cazul depunerii de catre ofertant a unei contestatii respinsa ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006, va fi retinuta din garantia de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, conform prevederilor art.89, alin(2) din HG nr.925/2006, constituita prin Scrisoare de garantie bancara ? in favoarea autoritatii contractante, emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin Ordin de plata in contul de garantii de buna executie nr. RO65 TREZ 1315 005XXX00 0128 deschis la Trezoreria Brasov, in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006( daca este cazul aceasta declaratie va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator).Declaratie privind eligibilitateaCertificate fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta/candidatura.Documente care dovedesc inregistrarea: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPersoanele care semneaza, avizeaza sau aproba documentele emise in legatura cu procedura de atribuire a contractului din partea autoritatii contractante sunt: Director Executiv: Conf.Univ.Dr.Alexandru Balescu, Director Executiv Adj.Economic Ec. Koszta Katalin, Jur.Alina Dana Zichil, Ing. Stefan Negoita - Comp.Administrativ, Aprovizionare, Mentenanta iar in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, activitatea este asigurata de catre Comisia de intocmire a documentatiei de atribuire si de catre Comisia de evaluare a ofertelor, numite prin Decizii ale Directorului Executiv al DSPJ Brasov Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului ; din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are in domeniul de activitate prestarea serviciilor de curatenie solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? date de identificare firma ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de curatenie in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 10:17