Achizitie publica - Servicii de curatenie a birourilor ST Pitesti
Detaliu pentru invitatia numarul 338929
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338929/07.11.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie a birourilor ST Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607200, fax: +40 248607209, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN TRANSELECTRICA - Sucursala de Transport Pitesti - Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Pitesti, Jud. Arges, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie a birourilor ST Pitesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie a birourilor ST Pitesti- conform cerintelor Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare la licitatie, sau a caror garantie de participare nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse. Dovada constituiri garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita ptr.deschiderea ofertelor. Modul de prezentare al garantiei de participare la licitatie este orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, sau prin orice mod conform art. 86 din HG 925/2006. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM. Cuantumul Garantiei de participare este = 3000, 00 RON ;Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin orice mod conform art. 90 din HG 925/2006.Valabilitatea garantiei de buna executie va fi mai mare cu 30 zile fata de durata contractului de prestari servicii. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea serviciilor achizitionate, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, , semnata si stampilata - Formularul 12. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata - Formularul 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat - Formularul 34. Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul 45. Declaratie pe propria raspundere privind ?Calitatea de participant la procedura? - Formularul 56. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? Formular tip emis de autoritatile competente.7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului ? Formular tip emis de autoritatile competente .Certificatele mentionate la punctele 6 si 7 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnate si stampilate. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului teritorial care functioneaza pe langa fiecare Tribunal din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - Formular tip - care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?.In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.Persoane fizice/juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere ca dispune prin orice mijloace de resursele tehnice si umane necesare prestarii serviciului Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare - autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, email, posta, curierat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 07:53