Achizitie publica - Servicii de curatenie birouri si spatii utile ? suprafata totala de 9.944,74 mp.
Detaliu pentru invitatia numarul 289124
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Cod de identificare fiscala: 26369185
Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 0372111409
Fax: 0372111445
Denumire invitatie: Servicii de curatenie birouri si spatii utile ? suprafata totala de 9.944, 74 mp.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitionareaserviciilor de curatenie pentru birouri si a spatiilor conexe, pentru sediile M.D.R.T. din str. Apolodor nr. 17;Bld. Libertatii nr.12 si Bld. Dinicu Golescu nr. 38 pentru perioada 01.05.2011 ? 31.12.2011
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.04.2011 09:23
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului din Strada Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5, Bucuresti - Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului din Strada Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5, Bucuresti - Sala de consiliu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 360, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
?decl. priv. neinc.in prev.art. 180 din OUG 34/2006?decl.priv. neinc. in prev.art. 181 din OUG 34, decl.pe prop.rasp., conf.art. 69 O.U.G. nr.34, cert.de part.la proc. cu of. ind., Cert.const. emis de ORC, Cert.de atest.fisc.(bug.de stat cons. si bug.local), Inf.gen.- media CA pe ult.3 ani este egala sau mai mare de480.000 lei, lista princip. prest.de serv.sim.efect.in ult.3 ani si prez.unui cont.de serv. final.(suma de minim de 90.000 lei) sau prez.a max 3 cont.ant.fin.(suma cum.min 150.000 lei), o recom.emisa de benef., doc.care sa ateste faptul ca of.detine util.ment.in Fisa de date, cartile de Sec.si Sanatate în Munca si Fisele de aptit. pt.cei 22 sal;alpinistii sa aiba atestat în domeniu;SR: EN ISO 9001:2008, SR: EN ISO 14001:2005 sau echivalent.GARANT.DE PART.(OP, CASH, scris.garant.bancar sau elib de o soc de asig)in val.de 4.800 RON val.30zile.
Documentatia de atribuire se afla postata in format electronic pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata la respectiva invitatie de participare.