Achizitie publica - Servicii de curatenie imobile invatamant si camine studentesti
Detaliu pentru invitatia numarul 330488
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330488/26.06.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie imobile invatamant si camine studentesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Economica a A.S.E., Serviciul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5203, Serviciul Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Economica a A.S.E., Serviciul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5203, Serviciul Achizitii Publice.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie imobile invatamant si camine studentesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie imobile invatamant sicamine studentesti.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 098 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3988 lei - Lot 1 - Imobile de invatamant;3532 lei - Lot 2 - Camine studentesti.Documentul doveditor al platii se depune, cu stampila bancii in original, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a)ยน printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare);a)2 prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti - cod fiscal 4433775b) I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original(sau in copie legalizata), o declaratie ? tip, data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine din garantia de participare potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 procent de 1%din valoarea estimata , respectiv suma de 1994 lei LOT 1; 1766 lei LOT 2.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5 % din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA .Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privindeligibilitatea: Cerinte obligatorii: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A (inclusiv de tertul sustinator daca este cazul) ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaproceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B (inclusiv de tertul sustinator daca este cazul);Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaproceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinte obligatorii: Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 12 D(se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul).Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Nastase Pavel, Rector; Sova Robert Aurelian, prorector; Crisan Doina, director general administrativ; Daus Loredana, sef serviciu economic; Dima Daniela, sef serviciu achizitii; Ploesteanu Alecsandru, sef birou; Nastase Virginia directia sociala; Nistor Gheorghe sef birou;Plesea Simona, jurist.Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independentaCerinte obligatorii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12ECertificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatatorCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesional: Se solicita asigurare de risc prestatorului de servicii, prin care prestatorul raspunde pentru daunele produse de personalul sau beneficiarului, in cuantum de 100.000 ron;, Completarea formularului nr. 1 -Fisa de informatii generale , inclusiv la rubrica cifra de afaceri.Ofertantul va demonstra ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani este egala sau mai mare decat: 398.000 lei - Lot 1352.000 lei - Lot 2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: ofertantul va dovedi ca a realizat, in ultimii 3 ani, un contract de prestari servicii similar, de natura si complexitatea celui solicitat, de valoare cel putin egala cu: 199.000 lei - Lot 1;176.000 lei - Lot 2 . Nu este permisa cumularea valorilor mai multor contracte, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original, insotita de urmatoarea LISTA de UTILAJEDotari minimepentruLOT 1 - imobile: aspirator profesional praf silentios22 buc; aspirator profesional injectie-extractie11buc; monodisc cu generator spuma 5 buc;carucior profesional curatenie complet echipatgaleti 17 l, cu storcator 16 bucsistem profesional mop liniar 60 cm (praf)16 buc;sistem profesional mop flipper 40 cm (umed)16 buc; cozi telescopice 2x1, 5m cu raclete si spalator 16 buc, Dotari minimepentruLOT 2 - camine: aspirator profesional praf silentios 8 bucmasini cu baterii pentru curatat pardoseli 4 buc;monodisc cu generator spuma 4 buc;carucior profesional curatenie complet echipat 14 buc;sistem profesional mop liniar 60 cm (praf)14 buc; sistem profesional mop flipper 40 cm (umed) 14 buc; cozi telescopice 2x1, 5m cu raclete si spalator 14 bucmasina de tuns gazon 3 bucmaturatoare 3 buc; freza zapada (doar la nevoie) 3 buc, Lista personalului angajat cu care prestatorul va presta serviciile solicitate prin caietul de sarcini pentru fiecare lot in parte.Lot 1- 28 pers. + 1 supraveghetoriLot 2- 23 pers. + 1 supraveghetori, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asociatii (daca este cazul), Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul) 1. Calitate: ofertantul va dovedi certificarea privind asigurarea managementului calitatii ? ISO 9001, 2. Mediu: ofertantul va dovedi certificarea privind asigurarea managementului mediului ? ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 16:59