Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie in corpuri administrative si camine studentesti


Detaliu pentru invitatia numarul 341730
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca
Numar invitatie: 341730/12.01.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie in corpuri administrative si camine studentesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264596384, Fax: +40 264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400372, telefon: +40 264596384, fax: +40 264593792, persoana de contact: Dan Lung
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara - Compartiment Achizitii Publice, Calea Manastur nr.3-5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie in corpuri administrative si camine studentesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectiv I - Servicii de curatenie in Camin VIII; Obiectiv II - Servicii de curatenie in CaminAgronomia;Obiectiv III - Sevicii de curatenie in Cladire Institutul Stiintele Vietii; Obiectiv IV- Sevicii de curatenie in Cladire Horticultura; Obiectiv V- Sevicii de curatenie in Cladire Zootehnie;Obiectiv VI- Sevicii de curatenie in Pav.VI-corp A Med VetObiectiv VII- Sevicii de curatenie in Spital UrgenteObiectiv VIII- Sevicii de curatenie in Amfiteatrul Albastru
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 5.610 lei.Pentru garantia constituita intr-o valuta, echivalenta de schimb leu/valuta se va calcula la o data cu 5 zile iainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trezoreria Cluj, CUI 4288381 sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta(formularul 11). Pentruofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate in suma de 2.805 lei , cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie.In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 2.805 lei . Dovada constituirii va fi prezentata de catre toti ofertantii la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 5% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 19)sau b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscalcompetent. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuantumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMMurilor si face dovada in acest sens. Nota: ofertantul desemnat castigator are obligatia de a preciza in cadrul formularului de oferta nr.10A, pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Ioan Rotaru, Augustin Vlaic, Carmen Socaciu, Ioana Pop, Andrei Mihalca, Dan Lung, Constantin Bordea, Liana Pasca;4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acestava fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12MNOTA: a)In cazul asocierii, fiecare participant asociat va prezenta formularele solicitate mai sus la punctele 1-5.b)In cazul sustinerii capacitatii financiare sau tehnice de catre un tert, acesta va prezenta formularele solicitate la punctele 1-3 precum si un angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara - informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii de curatenie de natura celor care fac obiectul contractului , derulate in cel mult ultimii 3 ani de la data termenului limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcarea fisierelor electronice atasate invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 20:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer