Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie in locatiile Municipiului Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 336251
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRAILA
Numar invitatie: 336251/27.09.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie in locatiile Municipiului Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie in locatiile Municipiului Braila
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de curatenie se vor presta in toate locatiile Primariei Municipiului Braila si vor cuprinde operatiuni zilnice, saptamanale, generale, asa cum sunt descrise in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 1.100 lei;reprezinta 1% din valoarea estimata fara TVA a contractului- perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.? modalitatea de constituire: virament bancar in contul RO10TREZ1515006XXX000216 deschis la Trezoreria Mun. Braila, instrument de garantie emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in conformitate cu art.86 din HGR 925/2006?se recomanda ca scrisoarea de Banca sau OP sa fie emise de catre o banca din Romania.Nota -In cazul in care operatorul economic depune contestatie , referitoare la un act al autoritatii contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita potrivitart.278?1 din OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVANote: Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie.1)Potrivitprevederilor art.90 din HG nr.925/20062)Sauconstituirii prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.3)Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract si se va prezenta in original autoritatii contractante.Garantia trebuie sa fie irevocabila
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertant -Anexa 11-Anexa 10- situatia economica a personalului economicI .Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006se vor prezentasi de tertul sustinator, daca este cazul.-Anexa 10CII.Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile Art.181-Anexa 10DDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c¹) si d) din OUG nr.34/2006 se solicitata si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Nota: 1)Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2)Sesolicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?-Anexa 10 A3)Sesolicita prezentarea?Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1din OUG 34/2006? ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator-Anexa 10 B4)Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)sunt : SIMIONESCU AUREL GABRIEL ?PRIMAR, CIOCAN DOINITA ?VICEPRIMAR, ANGHELESCU STOICA ?DIRECTOR EXECUTIV DFPL, CARMEN MACOVEI-SEF SERV.ACHIZITII PUBLICE5)Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza "Comisia buget - finante" compusa din urmatorii consilieri locali: CIOCAN ILIE EDUARD, MANGIUREA SILVIU, MIHAI CRISTIAN DANIEL, PAUN DAN.Cerinta referitoare la certificatele fiscale*PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE, CARE SA ATESTE FAPTUL CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTEROARA CELEI IN CARE SE DEPUNE OFERTA* PRIVIND PLATA LA BUGETUL CONSOLIDATDE STAT ELIBERAT DE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE DE PE RAZA CAREIA SOCIETATEA ARE SEDIUL SOCIAL , in conformitate cu prevederile legale din Romania sau tara in care este stabilit ofertantul, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. *Se vor prezenta documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?1)Sesolicita certificatul constatator emis de ORC in copie stampilata si semnata , ,conform cu originalul?? de catre ofertant.Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului/asocierii clasat/a pe primul loc prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ) -Cifra de afaceri : Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-Se vor atasa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente in , ,copie conform cu originalul" de catre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Pentru experienta similare, Se solicita: -prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii, in copie certificata , ,CONFORM CU ORIGINALUL? de catre ofertant.- declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Anexa15.- recomandari de la beneficiari -min o recomandare, Utilaje: Dotare minima: conform cerintelor din caietul de sarciniMateriale folosite ? se va prezenta lista materialelor folositeDeclaratie pe propria raspundere cu dotarea utilajelor-Anexa 13, Personal: Angajati: ? personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut.Se va permite si prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, prezentarea de angajamente/acorduri de participare.Completarea unei declaratii pe proprie raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani-anexa 14 .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer