Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie in sediul Central al SDEE Satu Mare si sediile centrelor de exploatere ce apartin de SDEE Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 329136
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 329136/11.06.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie in sediul Central al SDEE Satu Mare si sediile centrelor de exploatere ce apartin de SDEE Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mircea cel Batran, nr.10, Satu Mare, Romania, cod postal: 440012, telefon: +40 261805955, fax: +40 261805704, persoana de contact: ec. Lakatos Csaba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mircea cel Batran, nr.10, Satu Mare, Romania, cod postal: 440012, SEDIUL SDEE SATU MARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie in sediul Central al SDEE Satu Mare si sediile centrelor de exploatere ce apartin de SDEE Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie in sediul Central al SDEE Satu Mare si sediile centrelor de exploatere ce apartin de SDEE Satu Mare
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 771 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este de: 1.475.42lei (737, 71 lei pt IMM). Perioada de valab. a garantiei de part. este de 90 zile de la data limita pentru dep. ofertei .Mod de constituire conform art.86 alin.(1) din HG 925/2006.Ofertantul pierde garantia de part. daca: - isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada stabilita;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achizitie pub. in perioada de valabilitate a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare acesta va plati suma de 737, 71 lei, conf. art. 278^ 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM) din valoarea contr. desi se va constitui conform art.90, alin (1) din HG 925/2006 si a prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Decl. pe proprie rasp. compl. in conf. cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original.Decl.priv.neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat - Decl. pe proprie rasp. compl. in conf.cu - Formular B din Sectiunea Formulare ? in original.Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Decl.priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 compl.in conf.cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Obs.: Vor depune decl. pe pr. rasp. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 totiOfertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Pers. din cadrul SDEE Satu Mare cu functie de decizie sunt : Director ?ing. Tura Ilie si Contabil Sef ? Ec. Orosz AnaPersoanele de la SDEE Satu Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: ing. Tura Ilie, EC. Orosz Ana, ing. Pribilean Viorel, Dr.ing. Tamas Mircea, ing. Chiorean Dan, Szabo Melinda, ec.Lakatos CsabaCertif. de particip.la licit. cu oferta indep. conform Ordinului 314/2010 - Certificat de participare la licit.cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Indepl. oblig. bugetare - 1. Certif. de atestare fiscala priv.achit.oblig. exigibile catre bug. de stat si catre bug.asig.. soc.de stat (sanatate, pensii, somaj), elib. de Dir. Gen. a Fin. Publ. de Stat (in orig., copie leg. sau copie lizibila cu mentiunea conf.cu orig.). Se va prez. sit. oblig. scadente in luna anterioara celei in care se prez.ofertele.2. Certif. priv. plata taxelor locale si impozitelor loc. ? elib. de Primaria locala (in original, copie leg.sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta sit.oblig. scadente in luna anterioara celei in care se prez. ofertele. Ofertele depuse de op. ec. care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art. 36 alin. (1), lit. b) din HG nr. 925/2006. Pers. jurid. romane - Certif. constatator, (in original, copie leg. sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului, elib. cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea of.r, din care sa rezulte domeniu de activ.al ofertantului coresp. ob. proced..Pers. fizice romane - Aut. de funct., precum si orice alt doc. edif.consid.necesar pentru dov. apartenentei la cat. prof. impusa de indepl. contr.Pers. juridice/fizice straine - Doc.edif. care sa dov.a o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de ved.prof.., in conf. cu prev. leg. din tara in care ofertantul este rezident.Doc.of. depuse de pers. jurid. straine vor fi prez.trad. autorizate in limba romana. Doc. prez. trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Informatii privind cifra medie globala pe ultimii 3 ani., Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind capacitatea tehnica si organizatorica pentru recuperarea consumabilelor uzate, Lista echipamentelor tehnice din dotare, specifice serviciului de curatenie (aspiratoare profesionale, aspiratoare de spalat mochete; aparat de spalat jaluzele verticale; ustensile specifice serviciului) - necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Asocierea va filegalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la Cap. Situatia personala a candidatului ofertant si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele de la Cap. Situatia economica-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Exp. similara, va fi insotit de cel putin un contr. , PV de receptie, orice fisa ref. la un contr. incheiat cu achizitor din Romania , trebuie sa fie insotita de recomandari (minim una, maxim trei), in copie nelegalizata din partea achizitorului respectiv. In recoma. trebuie sa se precizeze modul de indeplinire a oblig. contractuale pe parcursul derularii contract. respectiv. Toate recomandarile vor fi date pentru servicii similare., Declaratie pe propria rasp. ref. la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - se vor da informatii priv. numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, Lista a principalelor servicii efectuate in ultimii 3 aniOfertantul va desemna o persoana cu responsabilitate directa de indeplinirea contr.. Inaintede incheierea contr., ofertantul declarat castigator are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada raporturilor contractuale incheiate cu personalul responsabil (contr. de munca, de colaborare, de pr ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer