Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie in spatiile interioare ale SC Hidroserv Hateg SA


Detaliu pentru invitatia numarul 319807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.
Numar invitatie: 319807/31.01.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie in spatiile interioare ale SC Hidroserv Hateg SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.Cod fiscal: RO 14961980, Adresa: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Telefon: 0254777220, Fax: 0254777221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +04 0254777220, fax: +04 0254777221, persoana de contact: Gabriela Stefoni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Hidroserv Hateg SA, Hateg , str Progresului, nr 38 bis, jud Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (repararea masinilor- in domeniul hidro)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie in spatiile interioare ale SC Hidroserv Hateg SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie in conformitate cu cerintele caietului de sarcini nr 7959/07.12.2011
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- garantie de participare = 1.500 lei- perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data depunerii ofertei- garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-in original sau rin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
- va fi in cuantum de 5% din valoarea in lei, fara TVA, a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane cu functie de decizie: Liviu Magheru-Director, Ioan Soloi- Director Tehnic, Daniel Vitan- Director economic Adrian Craciunescu-Director Dezvoltare, Ofelia Vitan- Patrimoniu, Adrian Sas- Responsabil AC, Marin Simon- SIPP, Marius Dumbrava- Cons jr, Gabriela Stefoni_BAC1. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. declaratie pfrivindneincadrarea in situatiile prevazute la art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular A4. declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular B5. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale-prezentare situatie a obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele 1. certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu max 30 zile inainte de data depunerii ofertelor) , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitatea de servicii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. declararea cifreide afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate aferent contractului2.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. lista principalelor servicii efectuate in ultimul an
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: anexat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer