Achizitie publica - Servicii de curatenie, ingrijire laboratoare, dezinfectie si dezinsectie
Detaliu pentru invitatia numarul 290232
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETUL HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 4374415
Adresa: Str.22 Decembrie nr.58, Deva
Telefon: 0254/211848
Fax: 0254/213758
Denumire invitatie: Servicii de curatenie, ingrijire laboratoare, dezinfectie si dezinsectie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de curatenie, ingrijire laboratoare, dezinfectie si dezinsectie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.04.2011 14:01
Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Sanatate Publica a Judetului Hunedoara - Deva, str. 22 Decembrie nr. 58, jud. Hunedoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Sanatate Publica a Judetului Hunedoara - Deva, str. 22 Decembrie nr. 58, jud. Hunedoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 32
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 492, 319.26 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie calitate participant procedura; declaratie situatie personala op. ec.; certif. participare cu oferta independenta; certif. constatator privind oblig. plata la buget local si stat; CUI; certif. constatator ORC; informatii generale; bilant contabil 30 iunie 2010; lista princ. serv. ultimii 3 ani - maxim 3 contracte serv. similare in val. totala 184619.74 lei; recomandari; informatii utilaje si echipamente; declaratii privind personalul ce va fi angajat in contract; declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii; acord asociere; declaratie privind partile indeplinite de subcontractanti
Din SEAPGarantia de participare: 9846 leiNota justificativa corespunzatoare alegerii procedurii este atasata la documentatie, valoarea estimata a acordului cadru fiind sub 125000 euro
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Propunere tehnica
49
Descriere: a)capacitatea de raspuns la solicitarea beneficiarului pentru servicii similare, in regim de urgenta ? 25 puncte; b) descrierea detaliata a operatiunilor si existenta procedurilor de lucru ? 12 puncte; c) Nr. servicii suplimentare oferite in pretul ofertei (in afara celor obligatorii din caietul de sarcini) = 12 puncte