Achizitie publica - Servicii de curatenie interioara si exterioara la sediul principal al SC COLTERM SA si CT Sud
Detaliu pentru invitatia numarul 185477
COLTERM SA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: R16063013
Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara
Telefon: 0256308350
Fax: 0256430631
Denumire invitatie: Servicii de curatenie interioara si exterioara la sediul principal al SC COLTERM SA si CT Sud
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de curatenie interioara si exterioara la sediul principal al SC COLTERM SAdin str Episcop Joseph Lonovici nr 4 si la corpul administrativ CT Suddin Calea Sagului nr 201
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 19.11.2008 13:03
Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 ( parter-sala de instructaj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratii eligibilitate; declaratie neîncadrare în prev art. 181 din ord ;Certif constat emis de of reg comert; Certif de inregistrare; Declaratie cu cifra afaceri medie anuala in ultimii 3 ani care sa fie mai mare sau egala cu250.000 lei , echiv 65.580 euro la data de 13.11.08;Lista principalelorprestariîn ultimii 3 ani; Recomandare pt prestare serv de curatenie ;Declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului; Informatii referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Declararea subcontract;
Pe suport hartie de la B.Achiz in max 4 zile de la solicitare la fax 0256-430631 si achit c/v de 7 lei la casierie ora 8-10;13-14, 30
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: procedura de atribuire a contractului a fost anulata conform art 209 aliniat 1 litera d) din OUG 34/2006 ( din eroare nu s-a precizat obtiunea ca procedura se va avea ca faza finala licitatia electronica )