Achizitie publica - Servicii de curatenie interioara si exterioara la urmatarele locatii din cadrul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara : Sediul SC COLTERM SA din str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Corpul Administrativ CT Sud din Calea Sagului nr 201, Se
Detaliu pentru invitatia numarul 342000
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342000/23.01.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie interioara si exterioara la urmatarele locatii din cadrulSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara : Sediul SC COLTERM SAdin str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Corpul Administrativ CT Suddin Calea Sagului nr 201, Sediul Relatii cu Publicul din str Piatra Craiului nr 3 , Sediul Calcul-Taxe si Casieria din str Oituz nr 3 , Sediu Metrologie str Piata Plevnei nr 6, Sediu Administrativ CET Centru str P-ta Romanilor nr 11
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, etaj I - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie interioara si exterioara la urmatarele locatii din cadrulSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara : Sediul SC COLTERM SAdin str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Corpul Administrativ CT Suddin Calea Sagului nr 201, Sediul Relatii cu Publicul din str Piatra Craiului nr 3 , Sediul Calcul-Taxe si Casieria din str Oituz nr 3 , Sediu Metrologie str Piata Plevnei nr 6, Sediu Administrativ CET Centru str P-ta Romanilor nr 11
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie interioara si exterioara la urmatarele locatii din cadrulSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara : Sediul SC COLTERM SAdin str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Corpul Administrativ CT Suddin Calea Sagului nr 201, Sediul Relatii cu Publicul din str Piatra Craiului nr 3 , Sediul Calcul-Taxe si Casieria din str Oituz nr 3 , Sediu Metrologie str Piata Plevnei nr 6, Sediu Administrativ CET Centru str P-ta Romanilor nr 11, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 25555/20.12.2012
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 069.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.501 lei Perioada de valabilitate a gar pt partip: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, aut contract va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.251 lei.b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii :10 % din valoarea contractului fara TVA pe durata contrGarantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, in maxim 15 zile de la semnarea contractului, prin : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu completari si modificari ulterioare sau retinere din plata cuvenita pentru factura. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, in conformitate cu prevederile HG nr 1045/2011 Modul de restituire a garantiei de buna executie: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate princontract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata. Completare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata, Completare formular 12BCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: Director general ing Pampu Petrica, Director Productie ing Popa Dorin, Director economic ec Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian-Aron, Sef Birou Achizitii Lucrari ing Ivan Daniela, Sef Serviciu Administrativing Nusfalean Marcel, Birou Achizitii Lucrari- ing Chirici Mira, ing Balint Codrean Codruta, Oficiu juridic- cj Crisenescu Claudia , cj Ciobotea Daniel, Coordonator SIM ing Manolache Mihaela, tehn Popa Ion Valeru -Serviciu Administrativ.Cerinta nr. 6Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata- Completare formular 12S ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acestsens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 . Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2) Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu :100.000 lei Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formular 12H si Anexa )., Cerinta nr 4Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze Pentru conformitate, ofertantul are obligatia de a prezenta Formular 12 G si tabelul anexa, Cerinta 1.(experienta similara): Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Completare declaratie-Formular 12E si tabel anexa).Prestarile de servicii se confirma pentru cel putin un contract din lista, in baza caruia s-au prestat servicii similare cu obiectul contractului , prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Respectivele certificate/documente vor preciza denumirea serviciului , perioada de prestare si daca serviciul a fost efectuat in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca a fost dus la bun sfarsit. Servicii similare: servicii de curatenie. Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se vor completa Formularele2S, 3S, 4S., Cerinta 5 - Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indepliniriicontractului de servicii, cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011) avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini , cap.V. Pentru demonstrarea cerintei , operatorul economic va prezenta urmatoarele documente relevante: - contract/contracte sau acord de colaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultate in urma prestarii serviciului (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?) , inclusivautorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?), Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociereAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 15:59