Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie, intretinere si igienizare spatii interioare si exterioare la sediu AFER


Detaliu pentru invitatia numarul 333093
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AUTORITATEA FEROVIARA ROMANA - AFER
Numar invitatie: 333093/02.08.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie, intretinere si igienizare spatii interioare si exterioare la sediu AFER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA FEROVIARA ROMANA - AFERCod fiscal: RO 4283163, Adresa: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.307.68.55, Fax: 021.307.79.82
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 213071855, fax: +40 213077982, persoana de contact: LAVINIA CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 213071855, fax: +40 213077982, persoana de contact: LAVINIA CONSTANTIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglemetarea si eficientizarea activitatilor economice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie, intretinere si igienizare spatii interioare si exterioare la sediu AFER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestare servicii de curatenie, intretinere si igienizare spatii interioare si exterioare la sediu AFER
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- in valoare de 1800 lei- modul de constituire a garantiei: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai sus si pentru o perioada de 60 de zile(raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), in contul de garantii RO18TREZ7015005XXX005986, deschis la Trezoreria sector 1 Bucuresti- garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta daca operatorul economic se afla in una din situatiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
- in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului- se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditii legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din facturi, caz in care operatorul economic are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care semneaza documentele emise privind procedura de atribuire: Florin Dan Ropot, Cornelia Dumitrescu, Gelu Dae, Marinela Ratiu, Lavinia Constantin, Marian Ilie, Vasile Munteanu, Rodica Dinu, Mihaela Popescu- declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- cerificat oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/2010- certificat de atestare fiscala (ofertantul trebuie sa faca dovada ca nua are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte) - certificat constatator emis de Registrul Comertului, se accepta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului in original/copielegalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul la data de 31.126.2011- declararea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile sunt disponibile
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - autorizatie de functionare ca unitate protejata eliberata de Ministerul Muncii, conform legii nr.448/2006- declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- maxim 2 recomandari pentru servicii de curatenie efectuate de unitatea protejata, (contracte si acorduri de parteneriat aferente), in original sau copie certificata conform cu originalul, semnate si stampilate- lista principalelor servicii de curatenie prestate in ultimii 3 ani de catre unitatea protejata (contracte si acorduri de parteneriat aferente)- declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - certificat valabil privind implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 pentru servicii de curatenie- certificat valabil privind implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 pentru servicii de curatenie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer