Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE la sediile DSP Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 345487
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA PRAHOVA
Numar invitatie: 345487/18.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE la sediile DSP Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA PRAHOVACod fiscal: 11308414, Adresa: Str.Tache Ionescu nr.13, Ploiesti, Telefon: +40 0244522746, Fax: +40 0244522746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE la sediile DSP Prahova
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de curatenie la DSP PH., Ploiesti str.Tache Ionescu nr.13, str.Transilvaniei nr.2Pentru 8 luni durata contractului 01.05.2013-31.12.2013 pentru toate locatiile =12.719 lei fara TVA /luna x 8 luni = 101.752 lei fara TVAPentru 12 luni (contract + 4 luni acte aditionale) perioada 01.05.2013-30.04.2014 =12.719 lei fara TVA x 12 luni =152.628 lei fara TVAvaloarea minima a intevalului (101752 RON) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (152628 RON) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: aplicarea prev.art 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 752 - 152, 628 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Cuantumul garantiei de participare este de 2% din val.estimata fara TVA = 2.035, 04 leicare se constituie astfel: -scrisoare de garantie bancara eliberata dupa modelul fiecarei banci emitente; -ordin de plata depus in contul deTrezorerie al Directiei de Sanatate Publica Prahova RO13TREZ5215005XXX000067 TREZORERIA PLOIESTI -sau printr-un alt instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Obligatoriu se va posta in SEAP (scanata)iar dovada constituirii garantiei de participare se va depunela sediul : DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA PRAHOVA, PLOIESTI, STR.TACHE IONESCU NR.13, pana la data limita de depunere a ofertelor. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei departicipare duce la respingerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In acest caz garantia de participare va fiinsotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (conf.Formular 7).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la trezorerie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare cu oferta independenta completare formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/- Persoane cu functii de decizie : Director Executiv dr. Ion Alexandru BALOI, Director Executiv Adj.Economic ec. Oana Daniela GRIGORE, Director Executiv Adj. Sanatate Publica dr. Anca Anamaria DOBRESCU, Birou Buget Finante Contabilitate ec. Dinu Constanta, Comp. Achizitii Publice ec. Tudor Steluta, Comp. Achizitii Publice ref. Necula Lavinia, Comp. Adm.Mentenanta ref. Ceobanu Tatiana, ref. Popa Tudorita, Birou Buget Finante Contabilitate ref. Geana Ilona, ref. Berbec Gabriela.Completare formular 23.Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006completare formular 34.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Completare formular 45. Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general? bugetul de stat, din care sa reiasa ca operatorul economicnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic6. Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa reiasa da operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celui in care se depun ofertele.7. Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular nr.9 1.Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate serviciile ce fac obiectul prezentei procedurii - original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Fisa de informatii generale.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.PersonalOfertantii vor prezenta o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Pentru desfasurarea serviciilor de curateniesunt necesare minim 7 persoane.Tanand cont de specificul suprafetelor de curatenie (laboratoare, birouri, grupuri sanitare, holuri, etc.), de ritmicitatea efectuarii serviciului si din experienta anilor anteriori , pentru asigurarea unui serviciu de calitate s-a dovedit necesitatea acestui numar minim de 7 persoane. Aceste suprafete sunt repartizate personalului de curatenie pe sectoare, in functie de necesitati., 2.UtilajeDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Daca operatorul economic nu detine in proprietate unutilaj, echipament, instalatie, pe langa posibilitateaprezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament., 1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursulmediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Certificat ISO 14001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Mediului, la ofertant, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectia mediului, Certificat ISO 9001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii, la ofertant, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer