Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie la sediul ANL


Detaliu pentru invitatia numarul 340511
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Nationala pentru Locuinte
Numar invitatie: 340511/05.12.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie la sediul ANL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala pentru LocuinteCod fiscal: 11795581, Adresa: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3204460; 3206113, Fax: 3206110; 3202622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828, telefon: +40 213076715, fax: +40 213202622, persoana de contact: Carmen Radu, Adriana Anescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ANL situat in B.dul Unirii nr.61, bloc F3, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie la sediul ANL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de curatenie la sediul ANL conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 894.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 4477 ron.(formular nr.8)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare este: - virament bancar in contul RO 59 PIRB 4201 703 434 001000 deschis la Piraeus Bank, Sucursala Carol;
- scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari; In cazul I.M.M.-urilor, pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantieise vor atasa declaratiile, conform modelului prevazut in anexele nr.1 si 2 din O.G. nr.27/2006.Neprezentarea garantiei de participare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. nr.925/2006 .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieva fi in cuantum de10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legiinr.346/2004.Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului inainte deinceperea executiei acestuia.Garantia de buna executie se va restitui iin conformitate cu art.92 alin (2) din H.G nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca beneficiarulnu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: 1. Declaratie privind neincadrarea in art.180 din OUG nr.34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea inart. 181 din OUG 34/2006, (formular 4).3. Certificate care dovedesc indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si bugetul general consolidat si care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul poate depune initial, in locul certificatelor, o declaratie pe proprie raspundere (formular nr.7) prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 (formular nr.9).5. Declaratie privind neincadrarea in art.69^ 1 din OUG nr.34/2006 atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (formular nr.11). Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru aceasta procedura sunt Ion Cosmin Ilina ? Director General, Liviu Marchis ? Director General Adjunct, Rodica Balaci ? Sef Serviciu Administrativ ? membru comisie de evaluare, Carmen Radu ? Sef Serviciu Logistica si Transport ? membru comisie de evaluare, Adriana Anescu ? Expert? membru comisie de evaluare, - Gratiela Dejanu -Referent de specialitate- membru comisie de evaluare, Ilie Adrian - Consilier juridic Serviciul Achizitii ? membru comisie de evaluare. Se solicita: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la valabilitatea informatiilor cuprinse in acest document la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani si bilantul contabil din anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata conform cu originalul pe fiecare pagina.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare cu cele ofertate, in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor cu minim o recomandare din partea acelor beneficiari mentionati in lista., -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Personalul desemnat de catre operatorul economic pentru derularea contractului trebuie sa aiba calificarea corespunzatoare cu cerintele din caietul de sarcini. Prestatorul va face dovada ca poate pune la dispozitia autoritatii contractante un inginer cu diploma in profil agricol, specializarea horticultura (se va prezenta diploma in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) si un alpinist utilitar(se va prezenta certificatul de calificare profesionala in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).In cazul in care acestia nu sunt angajati cu contract individual de munca ai prestatorului, se va prezenta Declaratia de disponibilitate pentru contractul ce urmeaza a fi prestat.., -Declaratie privind dotarile tehnice specifice (echipamente unelte, consumabile, etc) de care dispune ofertantul in scopul indeplinirii obiectului contractului, asa cum au fost mentionate in caietul de sarcini. Certificate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent si certificarea sistemului de management de mediu conform standardului ISO 14001:2004 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer