Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie la sediul centralei si al filialelor judetene


Detaliu pentru invitatia numarul 344990
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Numar invitatie: 344990/08.04.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie la sediul centralei si al filialelor judetene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Nicoleta Simon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie la sediul centralei si al filialelor judetene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie la sediul centralei si al filialelor judetene.Valoarea estimata a contractului care se va incheia pt. 8 luni din anul 2013 este de 337.565, 00 lei, iar valoarea estimata de 506.348, 00 lei reprezinta valoarea estimata totala cu tot cu suplimentari, pe 4 luni, din anul 2014.Optiuni: aplicarea prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 337, 565 - 506, 348 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform anexa B. Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG 925/2006, art.86, 87. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt.deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, sau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642-Trezoreria sectorului 4, CIF 29275212.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale-art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.?urilor, garantia de buna executie este de 2.5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareRestituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 12 B.Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catrestat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele dincadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -ing.Adi Florinel Barbu - Director General-ing.Ciprian Mircea Blejan - Director General Adjunct-dr.ing.Cornel Popa - Director Tehnic-ec.Cristian Morlova - Director Economic-ing.Lina Gruia - Sef Serv.Achizitii Publice-cons.jur.Vasilica Sturzu - Sef Serv.JuridicCertificatul de participare cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr.314/2010 emis de ANRMAP.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12CCertificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor prezenta toatecertificatele si formularele solicitate in fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie comform cu originalul.Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? urilor (daca este cazul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Informatii privind situatia financiara pentru ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in cursPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul castigator va prezenta, la semnarea contractului, pentru utilajele, mijloacele de transport si mijloacele fixe care nu sunt in proprietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate prin conventie, contractul de inchiriere sau conventia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer