Achizitie publica - Servicii de curatenie la sediul DGITL S1
Detaliu pentru invitatia numarul 345100
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345100/11.04.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie la sediul DGITL S1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1Cod fiscal: R 12293095, Adresa: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213119110/113, Fax: +40 213199992
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie la sediul DGITL S1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie la sediul DGITL S1 (1666, 38 mp din care 200 mp ferestre)in conformitate cu solicitarile din Caietul de Sarcini. Pentru anul 2013 (8luni) valoarea estimata este de 57992 lei. Valoarea totala estimata care cuprinde si prelungirea din 2014 (4luni) este de 86988 lei.Optiuni: suplimentare cu 4 luni in baza art.6 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 992 - 86, 988 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.100 lei Garantia de participare va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui sub una din formele :1)de virament bancar in contul: Cod IBAN: RO 78 TREZ 7015 006X XX00 0200 Trezorerie Sector 1, Beneficiar: D.G.I.T.L. S1, CUI: 12293095, Mentiuni: Garantie de participare. 2) deScrisoare de Garantie Bancara, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original . Modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Instrumentelede garantare se scaneaza si se introduc in SEAP la sectiunea documente de calificare. Scrisoarea de garantare se depune in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii pana la data limita de depunere afisata in SEAP. Neprezentarea instrumentelor de garantare duce la respingerea ofertei (art. 33 alin (3) lit. b) din HG nr. 925/2006). In cazul in care aceste sunt transmise prin posta/curier ofertantul va intreprinde toate masurile necesare pentru a se incadra in termenul de depunere afisat in invitatia de participare din SEAP. Pentru instrumentele de garantare exprimate in alta moneda, echivalenta in lei se va face la cursul afisat de BNR, valabil la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Pentru persoanele juridice straine este de preferat ca instrumentele de garantaresa fie eliberate de o societate bancara ori de o societate de asigurari care au corespondent in Romania.Precizare: in situatia in care un ofertant constituie garantia de participare in cuantum de 50% din suma prevazuta pentru garantia de participare, in baza prevederilor art 16 alin (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta in mod obligatoriu acte doveditoare in acest sens.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie intr-una din formele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractulrespectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - model Formular nr.1;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- model Formular nr. 2;Declaratie pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese conform prevederilor art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - modelFormular nr.3; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatiiin ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dna Dorina Vasile ? Director General, Dna Ortansa Frone Borcea ? Director General Adjunct al Directiei Economice, Alexandru Macaneata Vamos ? Sef Serviciu Juridic si Solutionare Contestatii, Cosmin Nicola ? Consilier Juridic, Codrut Cocota ? Sef Serviciu Contabilitate, Carmen Bogdan ? Comp. Achizitii Publice, Elena Nita ? Sef serviciu Administrativ, Vasilica Burcea ? Serviciul administrativ;Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura - model Formular nr. 4;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - model-Formular nr. 5;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.NOTA :1.Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.2.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor- original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare formular ?informatii generale? din care sa reiasa cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, Recomandare din partea beneficiarilor ? minim o recomandaremaxim 3, Declaratie privind echipamentele, aparatele de care poate dispune pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Certificat privind sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru societate, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 16:00