Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine


Detaliu pentru invitatia numarul 346163
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA REGIONALA VAMALA IASI
Numar invitatie: 346163/30.04.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie la sediul DRAOV Iasi si sediile unitatilor din subordine
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea curateniei birourilor, pastrarea igienei si salubrizarea holurilor, a scarilor sigrupurilor sanitare, precum si a perimetrului exterior imobilelor mentionate in caietul de sarcini.Valoarea estimata a contractului pana la 31 decembrie 2013 este de 270459 lei si valoarea estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari este de 425007 lei(pentru toate loturile).Optiuni: Posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2014, conf. art. 6 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 459 - 425, 007 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 800 lei, Lot 2- 250 lei, Lot 3- 760 lei, Lot 4- 490 lei, Lot 5- 500 lei, Lot 6- 530 lei, Lot 7- 500 lei, Lot 8- 490 lei, Lot 9- 280 lei , Lot 10- 210 lei , Lot 11- 540 lei ? valabilitate minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86 din HG nr. 925/2006. Contul DRAOV Iasi (CUI4701398) este RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trezoreria Iasi.Instrumental de garantare se inainteaza in original la sediul autoritatii contractante cu scrisoare de inaintare (Formular1 din sectiunea II) pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legiinr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere (Formular 16 din sectiunea II).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificat de atestare fiscalacare sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de participare cu oferta independenta-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director executiv-Pintilei Ioan, Director exec. Adj.-Borsinschi Dan, Sef serv. FCAS-Pozdirca Elena Carmen, Sef serv. Juridic-Diaconu Georgiana, Consilier superior achizitii-Butnaru Nina, Consilier superior-Carasevici C-tin, Inspector asistent achiz.- Smoc Petronela, Consilier juridic superior- Stavarachi C, Consilier juridic superior- Talaba Camelia, Consilier juridic superior- Pinzariu Irina, Inspector vamal principal- Cudalb Cristina In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator-Formular tip emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificat (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Informatiile din acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace detransport si alte mijloace fixe, Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 aniSe solicita ofertantului sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, servicii a caror valoaresa fie de cel putinvaloarea estimata a lotului pentru care depune oferta, respectiv : Lot.1= 40.355 lei; Lot.2= 12.719 leiLot.3= 38.157 lei; Lot.4= 24.675 leiLot.5= 25.655 lei; Lot.6= 26.775 leiLot.7= 25.340 lei; Lot.8= 24.521 leiLot.9= 14.308 lei; Lot.10= 10.591eiLot.11 = 27.363 lei., Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici, Acord de asociere, Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer