Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie pentru M.D.R.A.P


Detaliu pentru invitatia numarul 345520
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 345520/17.04.2013
Denumire contract: Servicii de curatenie pentruM.D.R.A.P
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 18.04.2013 13:33)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: In baza art.209, alin.1, lit. c
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0372111409, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0372111478, fax: +40 0372111445, Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie pentruM.D.R.A.P
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de curatenie pentru spatiul detinut de catre M.D.R.A.P. in sediul din Str. Apolodor nr. 17, Bd. Libertatii nr. 12, respectivBd C.F ROBESCU nr. 32 pana la data de 31.12.2013 in valoare de 180645, 16 Lei fara TVA, cu posibilitatea de prelungire 4 luni.Optiuni: Art. 6 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 645.16 - 270, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in conformitate cu art. 86 alin 1 din H.G 925/2006, in valoare de - 3000 lei. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Este recomandabil ca emiterea garantiei sa se faca de catre o banca din Romania sau care are corespondenta in Romania.Echivalenta pentru o garanie de participare depusa in euro se va face la cursul declarat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti, R03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In cazul constituirii prin Scrisoare de garantie bancara?completare Formularul nr.12.In cazul depunerii unei contestatii daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine operatorului din garantia de participare in conformitate cu prevederile art.278^1 alin.(1), lit a)din OUG 34/2006 - 1806.Se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA. Se constituie, in conditiile art 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract.(Formular 13).Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 88 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1;b)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2;c)Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale - in conformitate cu art. 181. lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, din luna anterioara lunii in care se depun ofertele; Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - art. 46 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5;e)Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire, in conformitate cu art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul MDRAP: Liviu Nicolae Dragnea Viceprim - Ministru, Ministrul MDRAP, Iulian Matache SS, Shhaideh Sevil SS, Niculescu Marian SG, Burduja Claudiu SGA, Rusnac Melania Director DBFC, Vasile Ionela Sef Serviciu SAAN, Coman Laura, Sef Serviciu SAP, - Formular 4;f)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 3; Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul. Informatiile cuprinse in ORC trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului a ofertantului pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 100.000, 00 lei in conformitate cu art. 185 alin 1, lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra medie anuala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati.In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri anuala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati.Pentru a nu restrictiona participarea la procedura de atribuire in cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Angajament privind sustinerea tehnica si/sau finaciara a ofertantului(daca este cazul), Lista subcontractantilor(daca este cazul), 1 Supervizor desemnat de catre prestator cu experientaintr-un domeniu de activitate comparabil cu domeniul de activitate in cauza de minim 3 ani, sa fie angajat cu contract permanent (program 8h/zi)/declaratie de diponibilitate sau angajament ferm., Personalul pe care prestatorul este obligat sa il puna la dispozitie pentru indeplinirea contractului trebuie sa fie de minim 20 persoane, personal permanent, cu un program de 8 ore zilnic (de luni pana vineri), norma intreaga, calificati in meseria respectiva prin certificate emise pentru insusirea notiunilor fundamentale de igiena, diploma/certificat/adeverinta de absolvire curs privind notiunile fundamentale de igiena eliberat de Directia de Sanatate Publica sau de o sociatate recunoscuta/autorizata de catre Directia de Sanatate Publica., Prezentarea a maxim 3 contracte similare efectuate in ultimii 3 ani raportai la data limita de depunere a ofertelor a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 100000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer