Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie pentru CDZ Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 320206
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Numar invitatie: 320206/14.02.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie pentru CDZ Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: 0212083450, Fax: 0212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ROMATSA R.A. ? D.R. Bucuresti, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, sector 1, Bucuresti, camera A 205 ? secretariat, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083477 / +40 212083540, fax: +40 212083260, persoane de contact: Casian GHITA, Dana DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RA ROMATSA ? DR Bucuresti, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, persoane de contact: Casian GHITA, Dana DIACONU, telefon: +40 212083477/ +40 212083540,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati relevante - transport: servicii de dirijare a traficului aerian)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie pentru CDZ Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie pentru Centru de Dirijare a Zborurilor Bucuresti
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma de 6.300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: - sub forma de scrisoare de garantie bancara pentru participare (conform formularului 3; se prefera ca garantia de participare sa fie facuta prin scrisoare la una din bancile RBS, BCR, Banc Post)sau- prin ordin de plata in contul IBAN RO86 ABNA 4100 2641 0023 4512 deschis la RBS ROMANIA SAsau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Conditii de retinere a garantiei de participareRA ROMATSA are dreptul de a retine garantia de participare, operatorul economic pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitatea a acesteia;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a garantiei de participare;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Conform prevederilor art. 278ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de un operator economic, R.A. ROMATSA - DR Bucuresti are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma de 3152 lei.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de prestari servicii.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: - sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular 4), care este de preferat sa fie emisa de o banca domiciliata in Romania, cu valabilitate pe toata durata contractuluisau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Valabilitatea garantiei trebuie sa fie pe toata durata contractului.Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completare formular BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular DDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular G. (Persoane cu functii de decizie din cadrul RA ROMATSA-DR Bucuresti in ceea ce priveste procedura de achizitie sunt: Director Gabriel DUMITRESCU, Presedintele comisiei de evaluare Casian GHITA, membri ai comisiei de evaluare numiti prin Dispozitia Directorului - Aurelia DUMITRESCU, Ruxandra ROSCA, Mirela ANASTASIU si Elena Dana DIACONU) Informatii privind persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ONRC/Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare (Operatorul economic a carui oferta ve fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original)Informatii privind persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Ofertantul va prezenta ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de organul fiscal, Informatii generale - Se va completa formularul C
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului - Pentru aceasta ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea de servicii similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare. Se va completa formularul E ? Experienta similara. Pentru fiecare contract, se va lua in calcul cursul leu/valuta comunicat de BNR, valabil la data incheierii contractului respectiv., Ofertantul va prezenta copii dupa informatiile relevante ale cel putin unui contract, care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 300.000 lei.Daca contractul este incheiat in alta moneda, cuantificarea in lei se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR, valabil la data incheierii contractului respectiv., Ofertantul va prezenta copii dupa procesul verbal de receptie, care sa care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 300.000 lei., Ofertantul va prezenta o recomandare din partea beneficiarului contractului, care sa confirme modul de indeplinire a serviciilor similare in valoare de 300.000 lei., Ofertantul trebuie sa aiba in dotare minim utilajele/uneltele cuprinse la punctul C din caietul de sarcini. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie, completata conform Formularului 5 cu anexa, care sa contina informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea conform caietului de sarcini a contractului., Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. - Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia solicitata, completata conform Formularului 6., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal conform caietului de sarcini Ofertantul trebuie sa detina documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii. Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii, cu termen de valabilitate in vigoare la data depunerii ofertei., Ofertantul trebuie sa detina documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al mediului - Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001:2004, de atestare a sistemului de management al mediului pentru ofertant sau certificat echivalent (orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu), sau orice alt mijloc de proba (de exemplu: manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management de mediu, declaratie de mediu, etc.) pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de managemental mediului, cu termen de valabilitate in vigoare la data depunerii ofertei., Ofertantul trebuie sa respecte legislatia in domeniul protectiei mediului - Se solicita Declaratia privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului conform formularului F.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer