Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie si deszapezire al Palatului administrativ al Judetului Harghita


Detaliu pentru invitatia numarul 323807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 323807/11.04.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie si deszapezire al Palatului administrativ al Judetului Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, MiercureaCiuc, P-ta Libertatii nr. 5, Camera 326
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie si deszapezire al Palatului administrativ al Judetului Harghita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 45
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie din Palatului administrativ al Judetului Harghita, respectiv a curateniei si deszapezirii zonei din jurul Palatului administrativ al Judetului Harghita
II.1.6) CPV: 90911200-8 - Servicii de curatare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 125.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaOfertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 10.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Suma corespunzatoare art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 5251, 25 lei, care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsacontestatia ca nefondata de catre CNSC
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea Formularului nr.1. Cerinta nr.2 Declaratii privind eligibilitatea: Completarea Formularului nr.2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Sau, cazier judiciar al companiei. Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti ustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Cerinta nr.3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.3. Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordatinlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/cand datul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului. - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. - In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.4. Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care aredrept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator: Borboly Csaba, Petres Sandor, Sofalvi Laszlo, Birtalan Jozsef, Egyed Arpad, Szabo Barna, Birta Antal, Ambrus Imre, Baricz Gergely, Balint Andras, Domjan Reka-Ilona, Gyorgy Emilia, Bencze Laszlo Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale. Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului pe ultimii 3 ani. Se solicita completarea Formularului nr.5 Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei deafaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentruanul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei. Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 22:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer