Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie si igenizare in spatiile administrative ale FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud - SDEE ALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 325222
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.
Numar invitatie: 325222/27.04.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie si igenizare in spatiile administrative ale FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud - SDEE ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.Cod fiscal: RO14493260, Adresa: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Telefon: 0268305320, 0728137596, Fax: 0268305004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Consiliul Europri nr. 1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510096, telefon: +40 258805999, fax: +40 258812410
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE Alba Piata Consiliul Europei nr. 1 Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie si igenizare in spatiile administrative ale FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud - SDEE ALBA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si igenizare in spatiile administrative SDEE Alba
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 5.000 lei.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, cf Lg346/2004.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie cf art 86alin(1)/HG 925/2006.Cont: RO79RNCB0003021057310399BCRAlba Iulia pt.OP.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Ofertantul pierde garantia de participare conform art.87/HG925/2006 si cota parte din garantie in cf.cu art.278^1/OUG34/2006. Garantia pentru participare se restituie conf art.88/HG925/2006.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila.Perioada de valabilitate a garantia de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50%, cf. L346/2004. Modalitatea de constituire este conform art.90/HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180, (formular04), art.181(formular05)si art.69^1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii DirGen Ioan Rosca, DirEc Eugenia Mara, DirDistrib Radu Holom, DirTeh110kv Ion Dobre, DirDezv Catalin Grama(formular06) dinOUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular03)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular02)Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMMFormular14)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat constatator emis de Of.Regist.Comertului(codCAEN: 8121ca activit.principal si secund)Dovada existentei sediului sau a unui punct de lucru in municipiul Alba Iulia. In situatia in care nu exista la momentul depunerii ofertei se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic clasat pe primul loc se angajeaza sa deschida un punct de lucru si va prezenta dovada inainte de semnarea contractului.Certificat de Inregistrare in scopuri de TVA daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pentru media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 425.000lei.IMM beneficiaza de reducerea cu50% a pragului pentru media cifrei de afaceri globale, cf.L346/2004.Lichiditatea generala >90%.Depunerea unei declaratii cu informatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globale pe ultimi trei ani.Bilantul contabil pentru ultimul an financiar incheiat din care se va calcula lichiditatea generala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel minim impus pt experienta similara in ultimii 3ani: suma valorii contractelor pt serv.similare prestate in ultimii 3 ani trb sa fie mai mare sau egala cu val.de 200.000 leiCopie dupa certificatul responsabilului cu Protectia Muncii emisde MinistMunciiDeclaratie privind personalul cu derularea contractuluiDeclaratie privind personalul angajat in ultimi 3 ani.Depunerea unei declaratii cu informatii referitoare la Experienta similara reprezentand servicii similare prestate in ultimi 3 ani. Documente constatatoare pentru cel putin un contract similar insotit de recomandari, pv.de receptie si copie dupa parti din contract din care sa rezulte data, obiectul, valoarea. Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si protectiei mediului prin detinerea certificatelor ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer