Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
Detaliu pentru invitatia numarul 322916
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322916/28.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 37, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259437750, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si igienizare
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de2245 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010- Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 , Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DrCarp Gheorghe, Ec.Silaghi Maria, Ing. Gherman Sorin, Ec.Iurcov Bogdan, As.med.pr. Rob Florin , Ec. Tabara Adriana.- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat si la bugetul local, se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat si la bugetul local.Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenulului limita de depunere a ofertei. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte ca : -obiectul de activitate al ofertantuluiautorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei. Dovada autorizarii va trebui sa reiasa din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (Formularul nr.1) din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cuprinzand lista de echipamente- pentru executarea contractului., Declaratie cuprinzand personalul angajat pentru executarea contractului - prin care sa faca dovada ca detine personal pentru executarea contractului? un sef punct de lucru care sa coordoneze activitatea, cu o experienta in domeniu de minim 3 ani? Se va atasa declaratiei: o documente ce atesta raporturile juridice dintre personal si ofertanto cv-ulo copie carte de munca sau orice fel de document din care sa rezulte vechimea in munca si experienta solicitata certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare, certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001/2004 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 22:05