Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE


Detaliu pentru invitatia numarul 341610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 341610/08.01.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, CAMERA 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.REPUBLICII NR.37 CAMERA 33 ORADEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE Autoritatea contractanta se prevaleaza de prev.art.6 din HG925/2006 Valoarea estimata minima este de 123475, 00 lei, valoarea estimata maxima este de 168375, 00 lei.Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care sevor elabora si evalua ofertele )iar valoarea mazima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 375 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2400, 00 lei, sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P. Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada devalabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei In cazul in care ofertantulopteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmariiacestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea autoritatii contractante
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la datasemnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010- Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 , Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DrCarp Gheorghe, Ec.MaghiarMarcel, Ing. Gherman Sorin, Ec.Iurcov Bogdan, As.med.pr. Rob Florin , Ec. Tabara Adriana.- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat si la bugetul local, se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat si la bugetul local.Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenulului limita de depunere a ofertei. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legiinr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor), din care sarezulte ca : -obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei. Dovada autorizarii va trebui sa reiasa din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceriNivelul minim impus pentru cifra medie de afaceri globala este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 246950, 00 lei, echivalenta curs BNR leu/euro.31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011:1 euro = 4, 3197 leiJustificarea cerintei: intentia autoritatii contractante de a solicita demonstrarea potentialului financiar al fiecarui operator economic participant la procedura, potential care trebuie sa reflecte posibilitateaconcreta a acestuia de a indeplini contractul si de a rezolva eventualeledificultati legate de indeplinirea acestuia in cazul in care oferta sa va fideclaratacastigatoare.articolul 9 litera b din HG 925/2006 care stabilestelimita valorica a cifrei de afaceri a operatorului economic la valoarea estimata a contractului, multiplicata cu 2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cuprinzand lista de echipamente - pentru executareacontractului, Declaratie cuprinzand personalul angajat pentru executarea contractului -prin care sa faca dovada ca detine personal pentru executarea contractului? un sef punct de lucru care sa coordoneze activitatea, cu o experienta indomeniu de minim 3 ani? Se va atasa declaratiei: o documente ce atesta raporturile juridice dintre personal si ofertanto cv-ulo copie carte de munca sau orice fel de document din care sa rezultevechimea in munca si experienta solicitata certificat emis de un organism national sau international de certificareprivind implementarea sistemului de management de calitate in conformitatecu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectulachizitiei. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare, certificat emis de un organism national sau international de certificareprivind implementarea sistemului de management de mediu in conformitatecu ISO 14.001/2004 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer