Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE LA STADIONUL GHENCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 332633
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02301
Numar invitatie: 332633/30.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE LA STADIONUL GHENCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02301Cod fiscal: 4267281, Adresa: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Telefon: 0214136007, Fax: 0214130961
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: alexe marian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Bucuresti, Romania, cod postal: 061701, telefon: +40 214136007, fax: +40 214130961, persoana de contact: alexe marian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI IGIENIZARE LA STADIONUL GHENCEA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de curatenie si igienizare la Stadionul GHENCEA, aflat in administrarea Unitatii Militare 02301 Bucuresti
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 389, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1Cuantumul garantiei pentru participare: 3.897 lei;2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor; 3.Se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) si alin.(5)din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii (art.86/H.G.925/2006), de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau 2.Ordin de plata in contul RO10TREZ7065005XXX000097, beneficiar U.M 02301 Bucuresti, deschis la Trezoreria sect. 6, Bucuresti, CIF 4267281, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; 3.Numerar, prin depunerea sumei la casieria U.M 02301 Bucuresti.In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Anexa 15 ? sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Ofertantii care fac parte din categoria IMM pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii 346/2004 si anume: - declaratii in conformitate cu anexele nr.1 si 2 prevazute la art.7 din Legea 346/2004 (se va completa Anexa nr.16din sectiunea Formulare si modele)Documentele mai sus solicitate vor fi prezentate o data cu garantia de participare, cel mai tarziu la sedinta de deschidere a ofertelor.OBS: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform art.87, alin.1, din HG 925/2006 si art.278¹alin.(1) din O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-SecompleteazaAnexa 3 (formular 12A) ? model in sectiunea Modele de formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -SecompleteazaAnexa 4 (formular 12B) ? model in sectiunea Modele de formulare3.Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010-SecompleteazaAnexa 5 ? model in sectiunea Modele de formulare4.Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 ¹ din OUG 34/2006 -SecompleteazaAnexa 6 ? model in sectiunea Modele de formulare5.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.-SeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.-Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat7.Persoane juridice /fizice straine: -Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizataNote: 1)Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, sunt: Boroi George, Ruican Iulica, Stoica Dumitru, Mihaila Ionel, Gavra Daniel, Ungureanu Nicolae, Sirbu Luiza, Mitaru Adi, Alexe Bogdan, Alexe Marian, Anghel Camelia, Blandu Mihaela, Dane Marian, Amoraritei Lucica, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Viorel Oancea Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii. Prestarea serviciilor care fac obiectul procedurii de atribuire trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN;La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.-Se va prezenta Certificat constatatorPersoane juridice/fizice straine: -Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de Informatii generale care sa contina informatii privind operatorul economic si media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani ? conform art.185, alin.1, lit.c) din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu principalele prestari de servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorita?i contractante sau clienti privati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ofertantul va prezentarea cel putin un document/contract/proces-verbalde receptie care sa confirme prestarea de servicii. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin contract sau prin conventie deinchiriere) utilajele, echipamentele si dotarile necesare indeplinirii acordului-cadru de prestari servicii de curatenie cum este solicitat prin caietul de sarcini.Dotarile minime necesare pentru prestarea serviciilor sunt cele mentionate in caietul de sarcini la lit. C ?Echipamente specifice si consumabile.Pentru dotarea cu utilaje se va accepta si depunerea unui angajament de punere dispozitie., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantii vor prezentaDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti, precumsiLista cu subcontractantii, ca anexa la declaratie Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, conform cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)In ceea ce priveste certificarea ISO, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta doveda faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.In cazul unei asociatii aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte., Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al mediului pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, conform cu standardul ISO 14001 sau echivalent (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)In ceea ce priveste certificarea ISO, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta doveda faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.In cazul unei asociatii aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer