Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie si igienizare pt spatiile detinute de CJ Iasi in Palatul Administrativ


Detaliu pentru invitatia numarul 242453
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de curatenie si igienizare pt spatiile detinute de CJ Iasi in Palatul Administrativ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de serviciide curatenie si igienizare pentru spatiile de?inute de Consiliul Judetean Iasi in incinta Palatului Administrativ
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 26.02.2010 13:50
Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 151, 260.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinOUG nr. 34/2006, -Operatorul economic trebuie sa fie abilitat sa presteze activita?i pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului, -Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar incheiat sau extrase de bilant, -Demonstrarea capacitatii prin indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract similar, incheiat si finalizat in ultimii trei ani.-Prezentarea cel putin a unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru contractul similar prezentat in copie, -Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul / candidatul este de acord cu preluarea de personal, conform prevederilor caietului de sarcini.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer