Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie si igienizare sedii


Detaliu pentru invitatia numarul 321428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Oradea
Numar invitatie: 321428/06.03.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie si igienizare sedii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: 0259/408465, Fax: 0259/408465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: online SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie si igienizare sedii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si igienizare sedii la diferite locatii ale Universitatii din Oradea ? LOT 1Servicii de curatenie si igienizare sedii lalocatia ale Universitatii din Oradea cu sediul la Beius ? LOT 2
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 557, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: Pt. LOT 1:10000 RON , Pt. LOT 2:885 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor care se va raporta la termenullimita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.e In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4287939.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele (Formular 13).Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza modelul din sectiunea Formulare si modele ( Formular 15)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, formularul este disponibil la sectiunea Formulare si modele Formular 14sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de buna executie va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus se va utiliza Formular 15
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Documente privind eligibilitatea(Formular 1). Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181(Formular 2) Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Declaratie pe proprie raspundere(Formular 3).In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 4)Declaratie pe proprie raspunderein conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006. Declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69ยน lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.1.Membri comisiei de evaluare oferte: Mircea GORDAN - presedinte in comisia de evaluare, Ferenc VIKTOR-membru in comisia de evaluare, Sorin ROTOIU- membru in comisia de evaluare, Tania POPA- membru in comisia de evaluare, Radu BOGDAN- membru in comisia de evaluare.2. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Cornel Antal, DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, DIRECTOR ECONOMIC - Ec. Crina Maria Gherlea, Avizat?Juridic-Anca BULMACI.(Formular 8) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectivesicompletareaformularului ?Informatii generale? anexat. FORMULAR 5, Formular 5 - Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniValoarea minima a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 513000 lei pentru LOT1respectiv 44400 lei pentru LOT2.Curs valutar mediu - leu/euro pe anii: 2008- 1 euro=3, 6827 lei, 2009-1 euro=4, 2373 lei, 2010-1 euro=4, 2099 lei.Daca operatorul economic sau in cadrul unei asociatii fiecare din asociatiface dovada ca se incadreaza in categoria IMM, valoarea minima solicitataa fi indeplinita privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50% inconformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta referitoare la valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3ani, se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul ofertantilor nerezidenti, valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: FORMULAR 6 Lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Formularul se va completa indiferent daca operatorul economic are sau nu subcontractanti., Cerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna: -prezentare acord de asociere, care va contine cel putin urmatoarele elemente: -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei.Acordul de asociere va fi legalizat de catre asociati, doar in cazul in care oferta depusa de acestia va fi desemnata castigatoare de autoritatea contractanta.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Formular 7 Se solicita o lista a prestarilor de servicii in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulatevor confirma lista a prestarilor de servicii similare in valoare de minim 64125 lei pentru LOT 1 si de 5550 lei pentru LOT 2. Valorile vor fi exprimate lei , daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Se solicita o declaratie pe proprie raspunderereferitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii , pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Nota: - Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Sesolicita o declaratie pe proprie raspunderede disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul implicat in prestarea serviciilor solicitatei in vederea asigurarii calitatii, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Prestatorul caruia i se va atribui contractul, va avea obligatia de a prezenta cazierul pentru personalul angajat si desemnat pentru a efectua serviciile de curatenie in sediul Universitatii din Oradea.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certifivcatul de management al calitatii firmei ofertate dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii sau echivalent.-Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii dovada certificarii ISO 14001:2004 pentru sistemul de management al mediului sau echivalent.- Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer