Achizitie publica - SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A SPATIILOR INTERIOARE SI EXTERIOARE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 345207
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345207/13.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A SPATIILOR INTERIOARE SI EXTERIOARE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CRAIOVACod fiscal: 4332169, Adresa: STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova, Telefon: +40 0251532436, Fax: +40 0251533534
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova, Romania, cod postal: 200374, telefon: +40 0251532436, fax: +40 0251533534, persoana de contact: Compartiment Achizitii, Compartiment Juridic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova, etaj 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A SPATIILOR INTERIOARE SI EXTERIOARE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CURATENIE SI INTRETINERE A SPATIILOR INTERIOARE SI EXTERIOARE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTIConform caiet sarciniValoarea contractului initial pana la 31.12.2013 este de 132 000 lei .Optiuni: Suplimentare conform art.6(3)din HG.925/2006
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 - 198, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1 320 lei (1% din valoarea estimata a procedurii)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile- Constituirea garantiei de participare se va face conform art.86 alin.(1) din HG.NR.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art.87, sectiunea I, capitolul VII din HG 925/2006, siart.278^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, republicate.-echivalenta leu/euro la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului incheiat, fara TVA si se va constitui inainte de derularea contractului.- Constituirea garantiei de buna executie: conf. prevederilor art 90 alin(1) din HG 925/2006; se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , virandu-se in contul : RO42TREZ2915005XXX000128 deschis la Trezoreria Craiova.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si stampilata). Se completeaza Formularul 1. Se solicita completarea declaratiei, separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator-Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010 - completarea Formularului 2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 3; Se solicita completarea declaratiei separate pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator. In cazul tertului sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit.a), c1)si d) conform art.186 alin.2 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 4; Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Mogos Gabriel Florin Razvan- manager, Coraci Elena-Director Financiar- Contabil, Vasilescu Cristina- Director Medical, Badea Ion- Sef Serviciul Tehnic-Administrativ, Badescu Maria Antoaneta-Medic Primar Epidemiolog, Trusculete Ana Maria- Consilier Juridic, Barbu Camelia- Compartiment Achizitii Publice.Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator.-original-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata, si stampilata), Formular 5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in cazul persoanelor juridice straine se solicita si traducerea legalizata in limba romana a documentelor emise in alta limba;* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze caofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele in original/ copie legalizata, pt. conformitate). Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei.Pentru Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele emise in alta limba vor fi insotite detraducere legalizata in limba romana. Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt aferente cu cele romanesti.Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele in original/ copie legalizata, pt. conformitate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despreofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - Formular 6In sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depunebilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011, 2012 vizate de DGFP de lasediul ofertantului.-pentru operatorii economici care nu au depus bilantul aferent anului 2012, acestia vor prezenta ? Declaratie pe propria raspundere?sau orice alt document din care sa rezulte indeplinirea cifrei de afaceri datata, semnata si stampilata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.Pentru dovedirea capacitatii profesionale a personalului alocat pentruindeplinirea contractului, operatorul economic va prezenta pentru fiecarepersoana propusa pentru indeplinirea contractului de servicii: -certificate de absolvire a cursului de instruire privind insusirea notiunilorfundamentale de igiena, 3.Declaratie pe proprie raspundere cu privire la personalul care va fi alocatpentru finalizarea contractului de servicii de curatenie., 2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului care face obiectul achizitiei., 1.Certificate/documente emise sau contrasemnate din partea beneficiarilorprivind experienta similara pentru contracte care au avut ca obiect: prestarea de servicii de curatenie; 1.Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001:2008 saualtele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 11:12