Achizitie publica - Servicii de curatenie si intretinere curenta la sediile Tribunalului Calarasi si Judecatoriei Calarasi
Detaliu pentru invitatia numarul 327362
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327362/18.05.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie si intretinere curenta la sediile Tribunalului Calarasi si Judecatoriei Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL CALARASICod fiscal: 4294057, Adresa: STR. BUCURESTI, NR. 106, Calarasi, Telefon: 0242318299, Fax: 0242318299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BUCURESTI, NR. 106, Calarasi, Romania, cod postal: 910068, telefon: +40 242318299, fax: +40 242318299, persoana de contact: CAMELIA COMSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BUCURESTI, NR. 106, municipiul Calarasi, judetul Calarasi, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (instante judecatoresti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie si intretinere curenta la sediile Tribunalului Calarasi si Judecatoriei Calarasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie prestarea serviciilorde curatenie si intretinere curenta la sediile Tribunalului Calarasi si Judecatoriei Calarasi, zilnic (de luni pana vineri) dupa orele 16, 30 si simbata, duminica si sarbatorile legale (intre orele 8, 00-16, 00), daca este cazul.
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 351.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei.Perioada de valabilitate trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pentru scrisoarea de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 1. Dovada constitutirii GP se va prezenta in limba romana. Neconstituirea GP pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM-urilor, cuantumul garantiei de participare va fi de 50% din valoarea stabilita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie completata conform FORMULAR nr. 2.Declaratia va fi prezentata ata de subcontractant catsi de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: - judecator Vasile Moraru - presedintele Tribunalului Calarasi ;
- judecator Tanase Gabriela - vicepresedintele Tribunalului Calarasi ;
- ec. Comsa Camelia - managerul economic al Tribunalului CalarasiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie completata conform FORMULAR nr. 3Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 vor fi prezentate in mod obligatoriu si de catre tertul sustinator , daca este cazul. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie completata conform FORMULAR nr. 4. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c)1 si d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare si prezentare FORMULAR nr. 5 Certificat Constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului? in original sau copie legalizata sau copie?conform cu originalul?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, in perioada evaluarii ofertelor, de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalulPentru persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in original sau copie leglizata sau copie?conform cu originalul?De catre persoanele juridice straine, documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine ), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie?conform cu originalul?De catre persoanele juridice straine, documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romanaNOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in formacopie conform cu originalul.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Informatii privind situatia econo;mico ? financiaraValorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BancaNationala a Romaniei pentru anul respectiv.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri se va calcula in functiede data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceputactivitatea comerciala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor prestari de serviciiOfertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii de curatenie si dezinsectie efectuate in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la careoperatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea., Informatii privind dotarile specifice. Declaratie privind asigurarea dotarilor necesare realizarii contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, in perioada de evaluare a ofertelor, de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte dovada privind asigurarea dotarilor neceare realizarii contractului.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/ echipament etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc., se va permite si prezentarea unui angajament, Declaratie privind personalulAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul, in perioada de evaluare aofertelor, de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte dovada privind asigurarea personalului neceasr realizarii contractului.Se va permite si prezentarea unui angajament, si doar daca este declarat castigator, operatorul va incheia contracte individuale de munca. Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv, SR EN ISO 9001 sauechivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)., Informatii privind standarde pentru sistemul de management de mediuOfertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma sistemul de management de mediuISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 13:22