Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie si intretinere in sediile S.P.F.P.L. Sector 6


Detaliu pentru invitatia numarul 303748
Autoritate contractanta
SERVICIUL PUBLIC PENTRU FINANTE PUBLICE LOCALE SECTOR 6
Cod de identificare fiscala: 12380248
Adresa: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214137790
Fax: 0214137789
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de curatenie si intretinere in sediile S.P.F.P.L. Sector 6
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de curatenie si intretinere in sediile S.P.F.P.L. Sector 6
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 07.07.2011 14:56
Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Drumul Taberei nr. 18, Sector 6, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drumul Taberei nr. 18, Sector 6, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (colectarea impozitelor si taxelor locale)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 200, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligibilitate; decl. art. 181; certificat de participare la procedura cu oferta indep.; certificat constatator emis de ORC; certificat de inregistrare; fisa de inf generale; media cifrei de afaceri 2008, 2009, 2010 sa fie de minim 233.000 lei; bilant contabil la 31.12.2010; decl. privind calitatea de participant la procedura; decl. privind contractele de serv similare prestate in ultimii 3 ani; fisa de experienta similara, minim un contract cu valoare de minim 116.500 lei; decl. privind nr mediu de angajati in ultimii 3 ani; decl. privind dotarile tehnice; decl. privind sanatatea si securitatea in munca; certificat ISO 9001 sau echivalent; certificat SR EN 14001:2005 sau echivalent; certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent
Din SEAP, www.e-licitatie.roGarantia de participare 4000 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer