Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de curatenie si intretinere in sediile S.P.F.P.L. Sector 6


Detaliu pentru invitatia numarul 334535
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC PENTRU FINANTE PUBLICE LOCALE SECTOR 6
Numar invitatie: 334535/30.08.2012
Denumire contract: Servicii de curatenie si intretinere in sediile S.P.F.P.L. Sector 6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC PENTRU FINANTE PUBLICE LOCALE SECTOR 6Cod fiscal: 12380248, Adresa: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214137790, Fax: 0214137789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Drumul Taberei Nr.18, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061385, telefon: +40 214137790, fax: +40 214137789, persoana de contact: MARIANA DANIELA ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Drumul Taberei nr. 18, Sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (colectarea si gestionarea taxelor, impozitelor si a altor venituri la bugetul local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de curatenie si intretinere in sediile S.P.F.P.L. Sector 6
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si intretinere in sediile S.P.F.P.L. Sector 6
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 4000 lei, valabila pe o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO14TREZ7065006XXX008317 deschis la Trezorerie Sector 6, Bucuresti (pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie);b) scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si in perioada prevazuta.In conformitate cu art. 278 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine garantia de participare in cuantumul de 1% din valoarea estimata a acordului-cadru, adica 2000 lei.Garantia de participare se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna exectutie: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO14TREZ7065006XXX008317 deschis la Trezorerie Sector 6, Bucuresti;b) scrisoare de garantie bancara de buna executie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si in perioada prevazuta.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular 1. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-completare Formular 2. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 69^1 din OUG 34/2006-completare Formular 3 de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordului-cadru. NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Director General ? Rus Daniela Cornelia, Director General Adjunct ? Stan Carmen, Comisia de evaluare: Andrei Daniela, Dragoi Andreea, Ene Georgiana, Magearu Daniela, Angelescu Camelia (membru de rezerva: Pavel Rodica). Lista completa cu membrii CLS6 (conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012), care aproba bugetul aferent S.P.F.P.L. S6, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, se regaseste in formularul nr. 6.4. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.5. Certificat de atestare fiscala, privind impozitele si taxele locale, emis de catre Directiile de taxe si impozite locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-completare Formular 4. Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular 5. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestuia in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice starine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globala trebuie sa fie egala sau mai mare decat 300000 lei fara TVA. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anii respectivi., Ofertantul trebuie sa prezinte, in copie, bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani., Fisa de experienta similara. Autoritatea contractanta solicita prezentarea cel putin a unui contract care a avut ca obiect prestari servicii de curatenie, in valoare de minim 150000 lei fara TVA, si recomandare din partea beneficiarului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Anexat declaratiei se vor prezenta urmatoarele: - CV-uri personal responsabil pentru indeplinirea contractului, copie;
- acte doveditoare privind specializarea personalului pentru executarea serviciilor de curatenie, copie;
- certificat ITM privind atestarea numarului salariatilor legal angajati (original, copie conforma cu originalul, copie legalizata). Se poate depune si un angajament pentru persoanele nominalizate in cadrul ofertei., Declaratie pe propria raspundere prin care operatorul economic va mentiona numele si numarul de personal ce va fi utilizat pentru indeplinirea cerintelor din Caietul de sarcini., Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport, necesare de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului-cadru de servicii.Operatorul economic va face dovada ca are la dispozitie utilaje, echipamentele si dotarile necesare indeplinirii acordului-cadru de prestari servicii de curatenie si intretinere cum este solicitat in Caietul de sarcini. Se va prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de management al Calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, eliberat pentru tipul de servicii care fac obiectul prezentei achizitii., Se va prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de management al mediului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, eliberat pentru tipul de servicii care fac obiectul prezentei achizitii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer